#45987 - 07/10/2003 00:23
Re: Gullkorn fra freske fora.

|
Anonymous
Anonymous
Unregistered
|
Jeg tror han er ca 14 år og kanskje ikke er av de som følger best med i norsktimene
|
|
|
|
|
|
#45988 - 07/10/2003 19:59
|
ode
Gamle hender

Registered: 20/07/2001
Loc: Bæste byen i lainne
|
Sakset fra skbrann.org, om Branns muligheter neste år :
quote: Potensialet og ikke minst, rammen rundt det hele er god nok for at Brann nå tar et steg opp i toppen.
quote: Som stolt supporter av Norges desidert beste lag, tror jeg med forsterkninger her og der, at Rosenborg skal få en overaskende utfordring.
quote: Skal vi en dag utfordre Rosenborg, så må vi kunne få til det samme på høyrekanten som på venstre...
No vart æ skræmt, ja....
|
|
|
|
|
|
#45989 - 07/10/2003 20:01
|
Bengal
Forumet som startside

Registered: 15/05/2000
Loc: Galehus
|
quote: Originally posted by Christian Brondbo: Jeg tror han er ca 14 år og kanskje ikke er av de som følger best med i norsktimene
Det er feil, han er faktisk 12 (ifølge noen av de andre "debattantene" der). Resten kan nok derimot stemme godt ser det ut til.
|
|
|
|
|
|
#45991 - 07/10/2003 23:43
|
SillyMe
Avhengig
Registered: 18/06/2003
|
quote: Originally posted by *Thor*: Fra vårt eget kjære forum:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Originally posted by Prian#2: Brann er hatlag nr 1 for meg.... mye fordi jeg "kjenner" en som er medlem i den der røde suppa de kaller supporterklubb. Med hjelp av noen staute folk i kjernen klarte jeg å mose han ned et pr. hakk for noen år siden HA!.. Han der rødefjotten narret meg til å ta ned en sang som var kjempe bra.....sa han hmpff. Da jeg hadde lastet ned i mange lange minutter... viste det seg at det var den forferdelige brannsangen som forsøplet min PC......Grrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!! Hatlag nr2 er Molde.... laget minner meg om Italia tidlig på 80-tallet... blåkledde sitroner. --------------------------------------------------------------------------------
Thor
Akkja...... Men jeg kan iallefall ikke bli beskyldt for å være 12 år. Historien er ganske morsom den egentli
|
|
|
|
|
|
#45992 - 08/10/2003 11:00
|
Kolsås ultras
Forumet som startside

Registered: 16/09/2002
Loc: 1339
|
quote: Originally posted by SillyMe: quote: Originally posted by *Thor*: Fra vårt eget kjære forum:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Originally posted by Prian#2: Brann er hatlag nr 1 for meg.... mye fordi jeg "kjenner" en som er medlem i den der røde suppa de kaller supporterklubb. Med hjelp av noen staute folk i kjernen klarte jeg å mose han ned et pr. hakk for noen år siden HA!.. Han der rødefjotten narret meg til å ta ned en sang som var kjempe bra.....sa han hmpff. Da jeg hadde lastet ned i mange lange minutter... viste det seg at det var den forferdelige brannsangen som forsøplet min PC......Grrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!! Hatlag nr2 er Molde.... laget minner meg om Italia tidlig på 80-tallet... blåkledde sitroner. --------------------------------------------------------------------------------
Thor
Akkja...... Men jeg kan iallefall ikke bli beskyldt for å være 12 år. Historien er ganske morsom den egentli
Ja.. der skrev du ner, uten å vite det, enda et gullkorn!
|
|
|
|
|
|
#45993 - 08/10/2003 13:20
|
SillyMe
Avhengig
Registered: 18/06/2003
|
quote: Akkja...... Men jeg kan iallefall ikke bli beskyldt for å være 12 år. Historien er ganske morsom den egentli Ja.. der skrev du ner, uten å vite det, enda et gullkorn!
Gjorde jeg??.... Helt uten å vite om det?.. Jøss!! Kanskje jeg skal gi ut en bok med egenproduserte gullkorn?? Hehehehe....
|
|
|
|
|
|
#45995 - 08/10/2003 16:42
|
Averell Dalton
Avhengig

Registered: 20/11/2002
|
quote: knall bra
quote: ODDE MANN
quote: BRAK SIER
quote: SERIE GULL REKKEN
hvor er AMO politiet?
|
|
|
|
|
|
#45996 - 08/10/2003 22:38
|
Harry Kure
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 24/08/2001
Loc: Venstre
|
Fra Steaua Bucurestis hjemmeside;
quote: The "Steaua" is the leading and the most qualified football team in Romania. The "Steaua" is the football team everybody has heard of, meaning both the New Zealanders and the Laotians or the Talibans.
|
|
|
|
|
|
Moderator: haavarl, Christian Brondb, Tommy Iversen, Bengal, Thomas J., Diabolic, bolgebah, Arrogant Atheist, olag, Øystein
|
4718 Members
12 Forums
6156 Topics
198575 Posts
Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47
|
|
|