Page 2 of 243 <12345>Last »
Topic Options
Rate This Topic
#153215 - 23/02/2008 12:23 Re: Rosenborg Hockey ***** [Re: Arrogant Atheist]
Øystein Moderator Offline
Forumet som startside
*

Registered: 17/06/2002
Loc: Trondheim
Hvis man ikke ser pucken så ser man etter den eneste spilleren med kølla på isen. Verre er det ikke.
#153216 - 23/02/2008 12:35 Re: Rosenborg Hockey [Re: Øystein]
Kåre Knaillhard Offline
Gamle hender
*

Registered: 13/07/2007

bilder fra svensk hockey. nermere bestemt hammarby.
noe slikt kunne man jo fått til her til lands også ;\)

#153226 - 23/02/2008 17:04 Re: Rosenborg Hockey [Re: Kåre Knaillhard]
shadwell Offline
Jeg elsker Kjernen.com
**

Registered: 03/06/2000
Loc: nidaros
Ryktene vil ha det til at det er så mange som ikke klarer å forholde seg til 'Rosenborg'-navnet i hockeymiljøet rundt Tik at Rihk ikke kommer til åvære klubben det satses på.

Det hadde jo vært søtt. om Rihk hadde hatt flere tilskuere enn en evt nysatsning:P

#153228 - 23/02/2008 18:13 Re: Rosenborg Hockey [Re: shadwell]
1856 Online   happy
Jeg elsker Kjernen.com
*

Registered: 13/11/2005
Loc: Trondheim
 Originally Posted By: shadwell
Ryktene vil ha det til at det er så mange som ikke klarer å forholde seg til 'Rosenborg'-navnet i hockeymiljøet rundt Tik at Rihk ikke kommer til åvære klubben det satses på.

Hockeymiljøet rundt tik bør vel holde kjeft i denne sammenhengen. Hvor mange ganger har de kjørt den klubben i grøfta økonomisk? Jeg tror det er 20 år siden første gang jeg kjøpte lodder i et kakelotteri for å berge TIK fra konkurs.

Hvis folka som har vanskjøtta en hockeyklubb så brutalt over lengre tid, skal ha noen som helst innflytelse over hva som skal være Trondheims hockey-lag, er det håpløst.

Rosenborg-navnet er en knallsterk merkevare og RIhK bør være Trondheims satsningslag fremover.

UN fra Trondhjem vi e her!

#153233 - 23/02/2008 19:19 Re: Rosenborg Hockey [Re: shadwell]
strandjente Offline
Gamle hender

Registered: 22/08/2007
Loc: Ved Lerkendal
strandjente: reglene er slik at de med flest scoringer vinner. og så har sporten offside. resten lærer du etterhvert;)

har de høy kølle regel da? Og icing og sånt? Får jo med meg litt igjennom ulike sportssendinger. Er villig til å vurdere alle sporter med høy kølle.. ;\)

Edited by strandjente (23/02/2008 19:20)

#153257 - 23/02/2008 22:13 Re: Rosenborg Hockey [Re: strandjente]
Hercules Offline
Avhengig

Registered: 10/01/2006
Loc: Kyrksæterøra Sør
Trondheim er nå uten toppklubb, og det hadde vært sabla gøy, uansett hvilken sammensettning de gamle tik tullingene ønsker skal tilbake til "toppen".
Så burde Rosenborg støttes av oss supportere, det nye publikumslaget:) TIK har blitt ett så belastet navn over tid, med sammenhengende økonomisk rot.
Rihk også kalt Rosenborg hadde gjort seg som navn også i GET-Ligaen.
Sponsorene hadde jo blitt sett i sammenheng med Rosenborg (Rihk) tror det hadde vært lettere for dem å håve inn gode sponsorer enn pengesluket tik..
Hadde vært kurrant å slå vif ca 8 ganger i året......
Strandjente: Ja, det finnes regler som høy kølle og icing!!
High sticking - hög klubba, alltså spel med klubba över ribbans höjd. fører til 2 minutters utvisning..

#153259 - 23/02/2008 22:27 Re: Rosenborg Hockey [Re: shadwell]
arntf Offline
Jeg elsker Kjernen.com
**

Registered: 28/11/2005

Det hadde jo vært søtt. om Rihk hadde hatt flere tilskuere enn en evt nysatsning:P

Definitivt. Ser egentlig helst at Rosenborg Hockey ble satsninga. Norsk hockey som tilskuersport ville definitivt fått et boost om Rosenborgkom med i get-ligaen
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!"

#153260 - 23/02/2008 22:34 Re: Rosenborg Hockey [Re: arntf]
Moltisanti Online   content
Jeg elsker Kjernen.com
**

Registered: 24/05/2005
Loc: Trondhjem
Get-Ligaen. Herregud for et harry navn.

#153262 - 23/02/2008 22:41 Re: Rosenborg Hockey [Re: Moltisanti]
Hercules Offline
Avhengig

Registered: 10/01/2006
Loc: Kyrksæterøra Sør
Ja, det er sant. men det er vel ikke noen av de STORE som vil "kjøpe" navnet til norsk hockeyliga, det er nok kun hockey interreserte som kjenner til liga navnet.
Har ikke vært på kamp etter at den ble døpt om til GET-ligaen, men håper det er slik at stoppe spillet mens en står i chips-kø eller kan spole over lange vanningspauser.....

#153276 - 24/02/2008 04:47 Re: Rosenborg Hockey [Re: strandjente]
martibs Offline
Veteran

Registered: 13/02/2006
Loc: Der ingen skulle tru at nokon ...
 Originally Posted By: strandjente
strandjente: reglene er slik at de med flest scoringer vinner. og så har sporten offside. resten lærer du etterhvert;)

har de høy kølle regel da? Og icing og sånt? Får jo med meg litt igjennom ulike sportssendinger. Er villig til å vurdere alle sporter med høy kølle.. ;\)

Hvis du vil ha høy kølle, er det bare å henge på shadwell ihvertfall...

Page 2 of 243 <12345>Last »

Moderator:  haavarl, Christian Brondb, Tommy Iversen, Bengal, Thomas J., Diabolic, bolgebah, Arrogant Atheist, olag, Øystein 
Hop to:
Search
Who's Online
7 registered (Nieuwlaat, Moltisanti, danne, Guinness, EvileyeS, Fanatiker88) and 13 anonymous users online.
Forum Stats
4718 Members
12 Forums
6156 Topics
198572 Posts

Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47

Generated in 0.101 seconds in which 0.058 seconds were spent on a total of 16 queries. Zlib compression enabled.