#130675 - 15/05/2007 00:04
Re: Det skjer i Trondheim
[Re: kokkelure]
|
ErikLo
Ny
Registered: 02/05/2006
Loc: Lundamo
|
Tenkte på styring i begynnelsen men det ville vært meget dumt siden det på den måten kan tolkes at man ikke har tillit til de som har den daglige driften. Det jeg mente var at man kunne kanskje lodde stemningen for forskjellige artister.
|
|
|
|
|
|
#130703 - 15/05/2007 15:45
Re: Det skjer i Trondheim
[Re: *Thor*]
|
Bowler
Jeg elsker Kjernen.com
Registered: 19/03/2002
Loc: Las Vegas
|
Artig dette her, under andre omstendigher ville vel dette opptrinnet ha blitt verdsatt som en slags parodi, freakshow om du vil. Mulig det er ment som det og. Og kanskje er det enda mer spennende når klientellet på stedet i all sin enfoldighet selv er en del av showet, istedet for å le seg skakk av fyren i en slags dekadent, foraktfylt skadefryd. Slik man ser i andre, tilsvarende sammenhenger der folk med overdimensjonert selvblide rakker ned på folk i grilldress. Var en luring som sa engang at dersom norske menn fikk sugd av kuken sin litt oftere så ville vi hatt et bedre samfunn. Tipper de fleste av dere har litt å lære av Rune Rudberg der. Det hadde vært en klar fordel om du greide å formulere deg slik at man slapp å kjenne deg for å skjønne hva faen du mener. Men jeg tror jeg er enig med deg, hvis du med dette sier at en Rune Rudbergkonsert på Svingen ikke er noe å bli klikkeforbanna for. Det er, hvis, denne konserten er et alternativt supplement til det som foregår deg av kulturell og musikalsk aktivitet ellers. Noe jeg ikke veit nok om fordi jeg er der for sjelden og fordi hjemmesida ikke oppdateres så hyppig. Thor
ja
|
|
|
|
#130859 - 20/05/2007 15:18
Re: Which is the most important for us? *DELETED*
[Re: Andreas J]
|
Hedonist
Entusiast

Registered: 23/03/2004
Loc: Trondheim
|
Det samme slo meg da jeg så at du hadde fiksa deg en identisk avatar som meg. Av alle i hele verden, liksom.
Makan.
|
|
|
|
|
|
Moderator: haavarl, Christian Brondb, Tommy Iversen, Bengal, Thomas J., Diabolic, bolgebah, olag
|
0 registered
and 29 anonymous users online.
|
|
4394 Members
7 Forums
5707 Topics
156319 Posts
Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47
|
|