Page 15 of 17 « First<1314151617>
Topic Options
Rate This Topic
#130656 - 14/05/2007 21:55 Re: Det skjer i Trondheim [Re: ErikLo]
Audun_Skorstad Offline
Gamle hender
**

Registered: 13/11/2005
Loc: Oslo
Trenger ikke tolke enhver diskusjon omkring- og kritikk av driften av klokkesvingen som at det er snakk om fadese eller skandale, ErikLo.

Det var et dårlig og lite gjennomtenkt valg av artist, og det mener jeg det må være legitimt å diskutere. Men noen fadese var det nok ikke...
Fedrenelandet innvies vår sang!

#130657 - 14/05/2007 21:56 Re: Which is the most important for us? *DELETED* [Re: Audun_Skorstad]
Andreas J Offline
Gamle hender
**

Registered: 10/06/2000
Poenget mitt med TT var ikke å ta TT, men at til og med de som du og flere mener skal være målgruppen vår er med på å skape et dårlig rykte til kjernen. TT som gruppe har jeg ikke noe i mot. Det er de som skaper steminga på kamp og tifoene vår så de er MEGET viktig for kjernen om ikke alt for at kjernen skal være slik vi vil. Og jeg brukte knaptnok hele innlegget på det. TT ble vel snakket om i 3 linjer hvorav 1 av de linjene var jeg som sa at de burde vær målgruppen vår. Så ikke vri på dette du.

Alt jeg mente med innleggene min var at det er ikke noe poeng å sutre over en konsert fåtallet har fått med seg. Svært få mennesker var på puben i går så da fikk folk se hva dumt valg det var å ha han der. Personlig var jeg imot konserten, men valgte å ikke nenve den før du og andre på død og liv skulle sutre. Av og til lønner det seg å holde kjeft. Det kan være et sterkt vikremiddel det også.

Forresten brukte du hele innlegget ditt på å få det til å virke som jeg var i mot TT og at jeg hatet alt de står for. Hva var vitsen?

#130659 - 14/05/2007 22:03 Re: Which is the most important for us? *DELETED* [Re: Andreas J]
Audun_Skorstad Offline
Gamle hender
**

Registered: 13/11/2005
Loc: Oslo
 Quote:

Alt jeg mente med innleggene min var at det er ikke noe poeng å sutre over en konsert fåtallet har fått med seg. Svært få mennesker var på puben i går så da fikk folk se hva dumt valg det var å ha han der. Personlig var jeg imot konserten, men valgte å ikke nenve den før du og andre på død og liv skulle sutre. Av og til lønner det seg å holde kjeft. Det kan være et sterkt vikremiddel det også.

Du sier 'sutre'. Jeg sier 'kritisere'. Når temaet først er kommet opp er diskusjonen lagt på bordet, og da er det greit å forsøke å få igang en konstruktiv diskusjon. Synes du jeg har vært annet enn konstruktiv i min kritikk, når det jeg har pekt på er at en trenger å foreta en vurdering av hvordan puben skal fremstå? Uttalelsen "da er det bedre å legge ned", må ses i sammenheng med en påstand om at en måtte gjøre noe for å tjene penger, og ikke som en oppfordring til å legge ned puben. Såpass veit jeg at du er i stand til å forstå. Jeg tror også du forstår at jeg har pubens beste i tankene. Da nytter det ikke å si: "drit i å kritisere, puben får dårligere rykte av det". Vi kommer absolutt ingen vei med å skyfle uenigheter og problemer inn i kottet.

Quote:
Forresten brukte du hele innlegget ditt på å få det til å virke som jeg var i mot TT og at jeg hatet alt de står for. Hva var vitsen?

Låne lesebriller?

Edited by Audun_Skorstad (14/05/2007 22:06)
Fedrenelandet innvies vår sang!

#130663 - 14/05/2007 22:46 Re: Det skjer i Trondheim [Re: ErikLo]
kokkelure Offline
Forumet som startside
*

Registered: 13/04/2003
Loc: Hell
 Originally Posted By: ErikLo
Synes Kjernen kunne ha hatt avstemninger på forumet om medlemmene vil ha den og den artisten på Klokkesvingen når noen i driften planlegger en konsert. Om ikke total styring så kan man iallefall lodde stemningen først. Kanskje Rudberg-fadesen kunne ha vært unngått?
Her er det viktig å presisere at klokkesvingen IKKE driver av kjernen. Kjernen er medeier og hoveddelen av aksjonærene er/har vært kjernenmedlemmer, men det er ikke dermed sagt at vi kan gå inn og gripe inn på den måten. Klokkesvingen har et eget styre, og det styret har ansatt en daglig leder til å ta seg av den daglige driften.

#130675 - 15/05/2007 00:04 Re: Det skjer i Trondheim [Re: kokkelure]
ErikLo Offline
Ny

Registered: 02/05/2006
Loc: Lundamo
Tenkte på styring i begynnelsen men det ville vært meget dumt siden det på den måten kan tolkes at man ikke har tillit til de som har den daglige driften. Det jeg mente var at man kunne kanskje lodde stemningen for forskjellige artister.
#130682 - 15/05/2007 00:51 Re: Det skjer i Trondheim [Re: ErikLo]
Bowler Offline
Jeg elsker Kjernen.com
*

Registered: 19/03/2002
Loc: Las Vegas
Artig dette her, under andre omstendigher ville vel dette opptrinnet ha blitt verdsatt som en slags parodi, freakshow om du vil. Mulig det er ment som det og. Og kanskje er det enda mer spennende når klientellet på stedet i all sin enfoldighet selv er en del av showet, istedet for å le seg skakk av fyren i en slags dekadent, foraktfylt skadefryd. Slik man ser i andre, tilsvarende sammenhenger der folk med overdimensjonert selvblide rakker ned på folk i grilldress. Var en luring som sa engang at dersom norske menn fikk sugd av kuken sin litt oftere så ville vi hatt et bedre samfunn. Tipper de fleste av dere har litt å lære av Rune Rudberg der.

Edited by Fleskum (15/05/2007 00:57)

#130684 - 15/05/2007 08:02 Re: Det skjer i Trondheim [Re: Bowler]
Christian Brondb Administrator Offline
Farlige Fiffus
Forumet som startside

Registered: 23/02/2004
Loc: Trondhjæm
Følgende pressemelding havna i mailboksen min i dag:

Den 24. August blir bartebyen snudd på hodet. Etter mange års kulturelt tørke kommer friskt blod på banen; Pstereo!

Pstereo er en helt ny todagers byfestival i hjertet av Trondheim, nærmere bestemt Torvet.
Det kommer til å være to store scener på Torvet, hvor hovedarrangementet er. I tillegg vil det være en egen minifestival med fri alder på ISAK. Etter at hovedarrangementet avslutter setter klubbkonsertene i gang på ikke mindre enn 5 klubbscener.

Fra før av er følgende artister sluppet:

The Lionheart Brothers

Valentourettes

Magnet

Sahara Hotnights

The Boys

Ladytron

I dag har vi gleden av å slippe lørdagens headliner:

NOFX

#130692 - 15/05/2007 10:14 Re: Det skjer i Trondheim [Re: Bowler]
*Thor* Offline
Veteran

Registered: 04/09/2000
 Originally Posted By: Fleskum
Artig dette her, under andre omstendigher ville vel dette opptrinnet ha blitt verdsatt som en slags parodi, freakshow om du vil. Mulig det er ment som det og. Og kanskje er det enda mer spennende når klientellet på stedet i all sin enfoldighet selv er en del av showet, istedet for å le seg skakk av fyren i en slags dekadent, foraktfylt skadefryd. Slik man ser i andre, tilsvarende sammenhenger der folk med overdimensjonert selvblide rakker ned på folk i grilldress. Var en luring som sa engang at dersom norske menn fikk sugd av kuken sin litt oftere så ville vi hatt et bedre samfunn. Tipper de fleste av dere har litt å lære av Rune Rudberg der.

Det hadde vært en klar fordel om du greide å formulere deg slik at man slapp å kjenne deg for å skjønne hva faen du mener. Men jeg tror jeg er enig med deg, hvis du med dette sier at en Rune Rudbergkonsert på Svingen ikke er noe å bli klikkeforbanna for. Det er, hvis, denne konserten er et alternativt supplement til det som foregår deg av kulturell og musikalsk aktivitet ellers. Noe jeg ikke veit nok om fordi jeg er der for sjelden og fordi hjemmesida ikke oppdateres så hyppig.

Thor

#130703 - 15/05/2007 15:45 Re: Det skjer i Trondheim [Re: *Thor*]
Bowler Offline
Jeg elsker Kjernen.com
*

Registered: 19/03/2002
Loc: Las Vegas
 Originally Posted By: *Thor*
 Originally Posted By: Fleskum

Det hadde vært en klar fordel om du greide å formulere deg slik at man slapp å kjenne deg for å skjønne hva faen du mener. Men jeg tror jeg er enig med deg, hvis du med dette sier at en Rune Rudbergkonsert på Svingen ikke er noe å bli klikkeforbanna for. Det er, hvis, denne konserten er et alternativt supplement til det som foregår deg av kulturell og musikalsk aktivitet ellers. Noe jeg ikke veit nok om fordi jeg er der for sjelden og fordi hjemmesida ikke oppdateres så hyppig.

Thor

ja

#130859 - 20/05/2007 15:18 Re: Which is the most important for us? *DELETED* [Re: Andreas J]
Hedonist Offline
Entusiast

Registered: 23/03/2004
Loc: Trondheim
 Originally Posted By: Andreas J
Hva var vitsen?

Det samme slo meg da jeg så at du hadde fiksa deg en identisk avatar som meg. Av alle i hele verden, liksom.

Makan.

Page 15 of 17 « First<1314151617>

Moderator:  haavarl, Christian Brondb, Tommy Iversen, Bengal, Thomas J., Diabolic, bolgebah, olag 
Hop to:
Search
Who's Online
0 registered and 29 anonymous users online.
Forum Stats
4394 Members
7 Forums
5707 Topics
156319 Posts

Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47

Generated in 0.378 seconds in which 0.301 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression enabled in php.ini