Page 3 of 153 <12345>Last »
Topic Options
Rate This Topic
#81256 - 23/01/2005 17:58 Re: Videosnutter *** [Re: fettgeiser]
Anonymous
Unregistered

Ja, jeg mener det er mere liv på Lerkendal enn de andre stadionene i Norge. Jeg mener også at publikum på Lerkendal har blitt stillere etterhvert som kjernen har vokst seg større. Noe som kanskje er naturlig iogmed at flere av de som er aktive tilskuere samler seg på en plass. Et annet poeng er at resten av stadion kanskje blir mere passive fordi de mener at ropinga vel kan overlates til de som står og gauler hele tida allikevel.

Og ja, konklusjonen din om at det står dårlig til med supporterkulturen i Norge er 100% korrekt. Den er faktisk totalt fraværende bortsett ifra i noen få snevre miljø rundt omkring.

#81257 - 23/01/2005 18:30 Re: Videosnutter [Re: Bakpapp]
fettgeiser Offline
Avhengig

Registered: 18/01/2003
Loc: oslo
det er vel sant som du sier. men ser ingen grunn til å slå meg til ro med tingenes tilstand.

løsningen?hmmm, gi folket alkohol?hehe, noe må da kunne gjøres iallefall.
blir ekstra frustrert etter å ha sett alle de herlige supporterne på ulike videosnutter her inne...........blæh...

#81258 - 23/01/2005 18:42 Re: Videosnutter [Re: fettgeiser]
Anonymous
Unregistered

Her i Trondheim kan vi ha "løsningen" rett rundt hjørnet. Vi har fått en gylden mulighet til å påvirke resten av oss gjennom den nyåpna pøbben vårres. Dersom det gjøres riktig, folk donerer fanziner og videoer og vi aktivt bruker dette på Klokkesvingen vil flere og flere få øynene opp for hva supporterkulturen og ultrabevegelsen står for.
Allerede etter en liten måned er det kommet til flere nye fjes som melder seg på turer og ønsker å lære sangene våre. Ting ser så absolutt mye lysere ut enn for bare et par måneder siden.

#81259 - 23/01/2005 19:05 Re: Videosnutter [Re: Bakpapp]
fettgeiser Offline
Avhengig

ingenting er bedre enn det, bakpapp! selv har jeg ikke fått besøkt pøbben ennå, da dama, ungene og jeg flytta til bodø i sommer. men kommer garantert til å tilbringe mange kvelder på klokkesvingen når jeg er i trondheim i feriene, eller i forbindelse med kamper neste sesong!gleder meg stort, og håper pøbben blir en suksess, på alle tenkelige måter!
og ja, de kampene jeg akter å få med meg, akter jeg å se fra kjernenfeltet, dog ikke som medlem, må jeg ærlig innrømme.

#81260 - 23/01/2005 19:09 Re: Videosnutter [Re: Bakpapp]
Recon Offline
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 17/04/2002
Loc: C/O Dusan Tabakovic, Lebane
Quote:

Dersom det gjøres riktig, folk donerer fanziner og videoer og vi aktivt bruker dette på Klokkesvingen vil flere og flere få øynene opp for hva supporterkulturen og ultrabevegelsen står for.

En pøbb som skal kontrolleres av Kjernen tviler jeg på vil få promotert akkurat det! Men jeg håper inderlig de som styrer pøbben klarer det.

#81261 - 23/01/2005 19:13 Re: Videosnutter [Re: Recon]
fettgeiser Offline
Avhengig

hvorfor skulle de ikke greie det? sier ikke det er en lett oppgave, men lurer altså litt på hva som får deg til å si at du tviler på at de greier det.
om ikke rosenborgs egne supportere skal kunne gjøre det, hvem da?

#81262 - 23/01/2005 19:55 Re: Videosnutter [Re: fettgeiser]
fettgeiser Offline
Avhengig

og btw, hva står ultrabevegelsen for? enlight me, someone...?

#81263 - 23/01/2005 20:16 Re: Videosnutter [Re: fettgeiser]
Anonymous
Unregistered

Fanatisk support.

nice-psg&psg-om

#81264 - 23/01/2005 21:05 Re: Videosnutter [Re: Bakpapp]
Anonymous
Unregistered

Godt eksempel det der. Synd at min Fransk ikke er så god som den burde vært.
#81265 - 23/01/2005 21:22 Re: Videosnutter [Re: Bakpapp]
fettgeiser Offline
Avhengig

joda, skjønte egentlig det. er ultrabevegelsen en bestemt bevegelse med en slags felles plattform, eller er det en fellesbetegnelse på supportere som lager litt ekstra liv og røre?
bl.a i italia er det jo en god del grupperinger med relativt nasjonalistiske standpunkt, som sikkert ogsa faller inn under denne definisjonen?
vil hooligans også høre hjemme under ultrabetegnelsen?bare lurer:-)

Page 3 of 153 <12345>Last »

Moderator:  haavarl, Christian Brondb, Tommy Iversen, Bengal, Thomas J., Diabolic, bolgebah, Alf Eliassen, olag, Øystein 
Hop to:
Search
Who's Online
4 registered (einar, lunetix, Haugen, Andreas J) and 17 anonymous users online.
Forum Stats
4693 Members
12 Forums
6138 Topics
195966 Posts

Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47

Generated in 0.336 seconds in which 0.282 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression enabled.