#46017 - 15/10/2003 17:18
Re: Gullkorn fra freske fora.

|
Anonymous
Anonymous
Unregistered
|
quote: nå må folket slutte å klage og la spisialisten jobbe i fred de vet at vi der ikke fylle loven så har de store problemer og den negativitete er unødvendigog la oss få en ny stadion til stavnger så vi siddisar kan få gå på landskamper og se viking i en behaglig atsmofære
Prian er også fra Stavanger. Oljebyen er godt representert på både denne tråden og på «Fæle supporterbilder».
|
|
|
|
|
|
#46018 - 15/10/2003 18:26
|
Harry Kure
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 24/08/2001
Loc: Venstre
|
Eru skrev: quote: ja, og så? Tror du Skammels hadde spillt dårlig i år? Han var villig til å være "superinnbytter"
Om jeg "tror" han hadde spilt dårlig i år? Har ikke peiling. Men jeg VET at Fredrik har spilt bra i år. Noen spesielle kamper du tenker på der Bent kunne ha kommet inn som "superinnbytter"..?
De som tok avgjørelsen om å ikke fornye kontrakten med Bent, eller å gi han en fulltidsjobb i klubben kjenner Bent og hans kvaliteter vesentlig bedre enn oss.
|
|
|
|
|
|
#46019 - 15/10/2003 22:43
|
Anonymous
Anonymous
Unregistered
|
Satset fra tornekrattet. Innlegget er postet av en ålesunder:
Dessuten, Kråmyra er en utrolig stadion! Den har tilogmed gratis blåbær til tilskuerene!!! (slå den du )
|
|
|
|
|
|
#46021 - 16/10/2003 08:32
|
haavarl
Gretten gammel gubbe
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 07/05/2002
Loc: Askim
|
grei fra Batta Ljonen greier ut om begrepet "fiender": (Om å sende Enga ned til første) quote: Klart det hadde vært moro å sende de ned. Man må kunne unne sine fiender en nedtur, ikke bare være egoist og tenke "nå får vi ikke møtt de neste år".
Man skal ikke elske sine fiender altfor mye, altså.
I samme forum definerer KennethS "forsiktig optimisme": quote: Håper Brann beholder Mjelde i noen år, da tror eg han sakte men sikkert vil bygge ett nytt storlag på stadion, slik at vi igjen kan ta helt av når vi vinner sølv medaljer i både serie og cup, kansje til og med blir vi seriemester 2021? leve drømmen!
"Han her kan da umulig være bergenser", tenker jeg.
Runder av med en artig greie fra Stabæk forum. Fullemann i god Stabæk-ånd om å hindre Rosenborg i å bli større: quote: Jeg oppfordrer folk til å boikotte kampen i trondheim slik at Rosenborg fårtapte inntekter, de vil da i lengden gå konkurs og noen andre kan vinne ligaen.
Ja, nå går det rett på dunken...
Forøvrig ble boikottforslaget heldigvis boikottet: quote:
Potter: Jeg boikotter boikottene deres og velger å boikotte min egen boikott slik at ingen kan boikotte min boikott. Noen som er med på min boikott av boikottingen til rich, alz og fullemann, og ikke minst min egen?
Dalle: Gidder ikke det as, jeg boikotter det! Blir ikke med på noe... Kjører min egen boikott og boikotter alle som vil joine min boikott, eller boikotte den..
Full forvirring fra Stabæk der altså. Jeg foreslår følgende kompromiss: Gi oss Martin Andresen gratis og la være å komme til Trondheim. [ 16. October 2003, 08:35: Message edited by: haavarl ]
|
|
|
|
|
|
#46022 - 16/10/2003 10:21
|
Harry Kure
Jeg elsker Kjernen.com

|
Sakset fra forsiden på Kjernen's Forum 16 okt 03;
quote: Ellers er vi fornøyde. Alt var bra i går. Publikumsoppmøtet var bra, spillet var bra og Azar var bra.
Understatement of the year? "Publikumsoppmøtet var bra"..? Det var ikke bra, det var FANTASTISK bra. Sannsynligvis det mest imponerende man noengang har vært vitne til på norske baner. Det oppmøtet i går har effektivt stengt kjeften på alle bergensere, fugler og klansfolk som måtte mene noe om trønderske medgangshorer.
RBK supportere, ordene Ventspils og Suduva, glem dem aldri!
|
|
|
|
|
|
#46023 - 17/10/2003 13:27
|
haavarl
Gretten gammel gubbe
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 07/05/2002
Loc: Askim
|
Spennende fra Serbia: quote:
Hvorfor har ikke vi også skarpskytter-smiley?
|
|
|
|
|
|
#46024 - 17/10/2003 13:35
|
pinkerton
Entusiast

Registered: 04/08/2003
Loc: Stockholm
|
quote: Prian er også fra Stavanger. Oljebyen er godt representert på både denne tråden og på «Fæle supporterbilder». [/QB]
I forhold til hvor mange idioter som bor i denne byen, og hvor mange av disse idiotene som er fotballfans(sjekk vikinghordene.com), så er Stavanger underrepresentert.
|
|
|
|
|
|
#46025 - 17/10/2003 20:38
|
Harry Kure
Jeg elsker Kjernen.com

|
Fra serber-forumet;
quote: Rosenborg is hardly that good team the way their supporters like to tell us. Sure, they played in the CL for several years in row but that doesn´t mean much to our young and talented players when they already have given better squads lessons in footballskills. Rosenborg isn´t the same team that they were just a couple of years ago and I know that for a fact.
Last time we played Rosenborg we got them in their stadium with 3:1 or was it 3:0...don´t remember exactly. Danish footballplayers are known to be equiped with better technique and ballsence. Norwegians play the typical horseplay as we see almost any scandinavian team play when they are one or couple of games short. Rosenborg tried to play more continental play for some years now but we simpley don´t have to try it because we got it in our blood. Having said this I don´t think that we are gonna have a couple of easy games but I´m pretty sure that we´ll smack them out of the cup if they have a bit less luck with the goalscoring as Odense.
Danes = a bit better and faster Norwegians
Vi skylder det norske landslaget mye! Pga Drillo og Semb blir RBK undervurdert, gang på gang - passer oss utmerket!
|
|
|
|
|
|
Moderator: haavarl, Christian Brondb, Tommy Iversen, Bengal, Thomas J., Diabolic, bolgebah, Arrogant Atheist, olag, Øystein
|
4718 Members
12 Forums
6156 Topics
198575 Posts
Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47
|
|
|