#45997 - 13/10/2003 14:43
Re: Gullkorn fra freske fora.

|
haavarl
Gretten gammel gubbe
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 07/05/2002
Loc: Askim
|
Kjedelig dag på jobb når jeg finner stor interesse av å lese "Page 101" og fremover i vårt eget forum.
Et par innlegg humret jeg allikevel over...
quote: Lille My: : Ha ha.....Tar det som et tegn på at frykten for Molde begynner å bli veeeldig stor!! Plutselig har Molde en sterkere stall enn Rosenborg. Alle vet hva det betyr, vi så jo hvordan det gikk på Lerkendal......!Hvis 90-tallet var Rosenborg sitt, blir det nye årtusenet Molde FK totaldominans!
Denne er også fin:
quote: loke:Stein Nervik vil ha Åge Hareide til klubben, hvilket genialt trekk ville ikke det blitt? Nesten som å ansette Salman Røsjdi som sjefs imam i staner-moskéen på Grønland...
|
|
|
|
|
|
#45998 - 13/10/2003 15:19
|
Anonymous
Anonymous
Unregistered
|
En klassiker fra vårt eget forum: Gode gamle Alt For Branns respons da det ble påpekt at det å kjøpe spillere fra konkurrenter ikke var noe bare Rosenborg drev med, og at også Brann hadde hentet spillere fra konkurrerende Tippeligaklubber, blant annet Viking, Lillestrøm, Vålerenga og Moss:
quote: Ser dere virkelig ikke forskjellen?!? Spillerene det blir referert til her, hentet Brann fra klubber som IKKE er, etter mitt syn, på nivå med oss, og i realiteten derfor ikke komkurrerer. Hvis foreksempel Moss og Jojo-Vålerenga regnes som skarpe konkurrenter av Brann så har vi forskjellig syn på dette. Mens RBK vurderer¨å hente f.eks Helstad fra Brann. Et annet eksempel er Petter Belsvik. Hvis dere ikke ser forskjellen på dette, så er det bare trist..
|
|
|
|
|
|
#45999 - 13/10/2003 15:42
|
Edgar Skjervold
Veteran

Registered: 15/05/2000
Loc: Oslo
|
quote: Originally posted by haavarl: Kjedelig dag på jobb når jeg finner stor interesse av å lese "Page 101" og fremover i vårt eget forum.
Et par innlegg humret jeg allikevel over...
quote: Denne er også fin:
[QUOTE] loke:Stein Nervik vil ha Åge Hareide til klubben, hvilket genialt trekk ville ikke det blitt? Nesten som å ansette Salman Røsjdi som sjefs imam i staner-moskéen på Grønland...
LOL hva sier vi nå Per Stein var en klarsynt kar han!
|
|
|
|
|
|
#46001 - 13/10/2003 15:58
|
Ask Burlefot
Entusiast

Registered: 28/08/2002
Loc: West Side- TRD
|
quote: Originally posted by Harry Kure: Det var også flere her som syntes Hareide var et SVIN som kunne finne på å sparke Skammelsrud.
Syns å huske at vi to var nokså alene i å mene at dette var et riktig valg, Harry ![[Big Grin]](images/icons/grin.gif) [ 13. October 2003, 16:08: Message edited by: Ask Burlefot ]
|
|
|
|
|
|
#46002 - 13/10/2003 16:12
|
Harry Kure
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 24/08/2001
Loc: Venstre
|
High five!
Synes dette alene burde vært nok til å gitt oss cupfinalebillett...
|
|
|
|
|
|
#46003 - 13/10/2003 16:48
|
Ask Burlefot
Entusiast

|
quote: Originally posted by Harry Kure: High five!
Synes dette alene burde vært nok til å gitt oss cupfinalebillett...
Cupfinalebillett hadde definitivt blitt mottatt med takk. Det blir nok vanskelig å skaffe billetter her ifra landsbyen på vestlandet også.
|
|
|
|
|
|
#46004 - 13/10/2003 17:30
|
kokkelure
Forumet som startside
Registered: 13/04/2003
Loc: Hell
|
quote: Originally posted by smogli: Henger meg på Prian-bølgen:
jeg har på en følelse at neste sesong så tar vi 100 % medalje skal jeg si deg hvorfor: - Pupilikum har begynt å støtte Molde litt mer - Tornekrattet har begynt å gjøre en knall knall knall knall BRA JOBB!!!!!(bedre enn alle supportere i norge) - Spillerne begynner å vise seg - Mange unge spiller for prøve seg, å vise dyktig hetene sine!! - Spillerne har begynt å vise blod og svette!! - begynner å bli god....sammarbeid mellom!! - vi har fått en knall bra trener ODDE MANN!! - spillerne liker ODDE MANN !!!! VELDIG GODT SÅ JEG TROR NESTE SESONG VIL MOLDE HEVNE SEG OVER TIPPELIGAEN ....MED EN BRAK SIER OVER RBK. OG ANDRE LAG!!! OG KANSJE KNUSE SERIE GULL REKKEN TIL ROSENKÅLENE!! MEN EN TING VIL JEG SI TIL DE SOM IKKE STØTTET MFK I NEDTID!!!!!
DE SOM IKKE STØTTER LAGET I NEDTID HAR IKKE RETT TIL Å JUBLE I OPPTID!!!!! SÅ DE SOM IKKE HAR STØTTET MOLDE I NEDTID.....GLEMM Å SE TILBAKE PÅ MOLDE NÅR VI TAR GULLET NESTE SESONG!!!!!
HILSEN GUTTEN MED BLÅ HVIT HJERTE !! PRIAN!!! (MFK4EVER) STÅ PÅ GUTTA TIL SLUTT VIL DERE FÅ BELØNNING!
dyktig hetene 100 % medalje Glemm pubilikum
Ikke bare AMO som trengs her nei.
|
|
|
|
|
|
#46005 - 13/10/2003 17:37
|
Ask Burlefot
Entusiast

|
quote: Originally posted by kokkelure: quote: Originally posted by smogli: Henger meg på Prian-bølgen:
jeg har på en følelse at neste sesong så tar vi 100 % medalje skal jeg si deg hvorfor: - Pupilikum har begynt å støtte Molde litt mer - Tornekrattet har begynt å gjøre en knall knall knall knall BRA JOBB!!!!!(bedre enn alle supportere i norge) - Spillerne begynner å vise seg - Mange unge spiller for prøve seg, å vise dyktig hetene sine!! - Spillerne har begynt å vise blod og svette!! - begynner å bli god....sammarbeid mellom!! - vi har fått en knall bra trener ODDE MANN!! - spillerne liker ODDE MANN !!!! VELDIG GODT SÅ JEG TROR NESTE SESONG VIL MOLDE HEVNE SEG OVER TIPPELIGAEN ....MED EN BRAK SIER OVER RBK. OG ANDRE LAG!!! OG KANSJE KNUSE SERIE GULL REKKEN TIL ROSENKÅLENE!! MEN EN TING VIL JEG SI TIL DE SOM IKKE STØTTET MFK I NEDTID!!!!!
DE SOM IKKE STØTTER LAGET I NEDTID HAR IKKE RETT TIL Å JUBLE I OPPTID!!!!! SÅ DE SOM IKKE HAR STØTTET MOLDE I NEDTID.....GLEMM Å SE TILBAKE PÅ MOLDE NÅR VI TAR GULLET NESTE SESONG!!!!!
HILSEN GUTTEN MED BLÅ HVIT HJERTE !! PRIAN!!! (MFK4EVER) STÅ PÅ GUTTA TIL SLUTT VIL DERE FÅ BELØNNING!
dyktig hetene 100 % medalje Glemm pubilikum
Ikke bare AMO som trengs her nei.
Hvorfor stoppe der?
|
|
|
|
|
|
Moderator: haavarl, Christian Brondb, Tommy Iversen, Bengal, Thomas J., Diabolic, bolgebah, Alf Eliassen, olag, Øystein
|
4693 Members
12 Forums
6138 Topics
195966 Posts
Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47
|
|
|