Page 1 of 419 12345>Last »
Topic Options
Rate This Topic
#45967 - 30/09/2003 02:28 Gullkorn fra freske fora. ****
*Thor* Offline
Veteran

Registered: 04/09/2000
Hehe. Fra Tornekrattforumet. Måtte de brenne.

Klippeklipp:
Hei alle sammen!!!!!
jeg vil bare si dere at .......det var veldig trist det som skjedde i bergen 3-2 tapet...var friktelig dårlig!!!og trist!!!!
men en skal jeg si dere (ikke til tornekrattet)
DE SOM IKKE STØTTER MOLDE I NEDGANG HAR IKKE RETT TIL Å JUBKLE I OPPGANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
er veldig fornøyd over krattet!!!! nydelig dere har troen det har eg og......... VI ALLE HAR ET HJERTE AV BLÅ OG HVIT
MFK!!!!!!!!!OG DEN MÅ ALDRI FORSVINNE!!!!!!
HUSK EN TING TIL.........NESTE SESONGEN BLIR IKKE SLIK SOM NÅ!!!!!!!!!
NESTE SESONG TAR VI GULLET..........!!!!!!
MFK1!!!!!!!!!!
HA TROEN I GUTTA!!!!!!!!LA GUTTA FÅ TID!!!!!!!
LA ODDEMANN FÅ TID!!!!!!!!!!!!LA MOLDE FÅ TID TIL Å REISE SEG!!!!!!! OG NÅR DEN TIDEN KOMMER
ER VI NEMELIG EN GULL LAG!!!!!!!! SOM SLÅR ROSENBORGS REKORD
HA TROEN I DERE!!!!!!!! OG HA TROEN I GUTTA!!!!!!
TAKK FOR MEG
--------------------------------------------------

Alder?

Thor

#45968 - 30/09/2003 07:49 Re: Gullkorn fra freske fora.
Harry Kure Offline
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 24/08/2001
Loc: Venstre
Fra www.stabaek.no;

quote:
Kampene mot Vålerenga er noe spesielt. Det er dagen da gutta fra Lierskauen, Heggedal, Jessheim og Rakkestad kommer til byen for å rope bønder etter oss Bæringer. Og det er kanskje den viktigste kampen for oss på tribunen å vinne.
...... Tommy scorer, håpet tennes og vi synger litt igjen. Men alt for slapt. Men på 2-2 blir det igjen liv! Og noen skrudde av bryteren på langsida der klanen stod, og 3000 fikk det veldig travelt med å rekke hjem til Lierskauen, Heggedal, Jessheim og Rakkestad før Nerdenes hevn 2 skal vises på TV2.

#45969 - 30/09/2003 15:49 Re: Gullkorn fra freske fora.
Anonymous
Unregistered

www.bst.no:
quote:

Dagens nyhet er at Nils Arne Eggen går og leker med tanken om comeback som trener for et annet eliteserielag. Nå må Brann kjenne sin besøkelsestid og få den mannen til Bergen. All respekt for Mjelde, selv om vi vel ikke kan si at han har hatt ubetinget suksess sålangt. Her er det klubbens beste som teller, og en slik mulighet må ikke være uprøvd. Mjelde kan jo kanskje fortsette som assistent-trener? En ting er i allefall sikkert: Skal Brann bli seriemester i overskuelig fremtid, er Eggen mannen som har oppskriften. Så får vi heller bite i oss at han er trønder..

#45970 - 30/09/2003 17:44 Re: Gullkorn fra freske fora.
Anonymous
Unregistered

Fra tråden Runar Normann på BST Forum, 8. mars 2003:
quote:
Asker:

Jeg var skeptisk til Runar når han kom, han skryter og står i..
Men nå har jeg fått troen på han, det kommer av at han har en del egenskaper jeg har savnet i Brann en stund. Vinnervilje, og ikke bare vilje til å vinne men også et overdrevent behov for å vinne. Jeg sier ikke at hele Brannlaget har vært likegyldige til om vi vinner eller ei, men her har vi en spiller som har evner og som rett og slett ikke tåler å tape! Dette har jeg savnet.

#45971 - 01/10/2003 15:20 Re: Gullkorn fra freske fora.
Kolsås ultras Offline
Forumet som startside
**

Registered: 16/09/2002
Loc: 1339
quote:
Originally posted by *Thor*:
Hehe. Fra Tornekrattforumet. Måtte de brenne.

Klippeklipp:
Hei alle sammen!!!!!
jeg vil bare si dere at .......det var veldig trist det som skjedde i bergen 3-2 tapet...var friktelig dårlig!!!og trist!!!!
men en skal jeg si dere (ikke til tornekrattet)
DE SOM IKKE STØTTER MOLDE I NEDGANG HAR IKKE RETT TIL Å JUBKLE I OPPGANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
er veldig fornøyd over krattet!!!! nydelig dere har troen det har eg og......... VI ALLE HAR ET HJERTE AV BLÅ OG HVIT
MFK!!!!!!!!!OG DEN MÅ ALDRI FORSVINNE!!!!!!
HUSK EN TING TIL.........NESTE SESONGEN BLIR IKKE SLIK SOM NÅ!!!!!!!!!
NESTE SESONG TAR VI GULLET..........!!!!!!
MFK1!!!!!!!!!!
HA TROEN I GUTTA!!!!!!!!LA GUTTA FÅ TID!!!!!!!
LA ODDEMANN FÅ TID!!!!!!!!!!!!LA MOLDE FÅ TID TIL Å REISE SEG!!!!!!! OG NÅR DEN TIDEN KOMMER
ER VI NEMELIG EN GULL LAG!!!!!!!! SOM SLÅR ROSENBORGS REKORD
HA TROEN I DERE!!!!!!!! OG HA TROEN I GUTTA!!!!!!
TAKK FOR MEG
--------------------------------------------------

Alder?

Thor

Hehe, det er håpløst fortapte "Prian" som slår til med et nytt hjernedødt innlegg. Virker ikke som noen der inne reagerer på innlegga hass.. Er det det som kalles ignorering, eller legger dem rett og slett ikke merke til at han er et forbanna fe?

[ 01. October 2003, 15:21: Message edited by: Kolsås ultras ]

#45972 - 01/10/2003 16:13 Re: Gullkorn fra freske fora.
Anonymous
Unregistered

quote:
heheehe....hehehehehehhe
vi vinner den kampen...ha tro på gutta våre
vi vinner
må ha tru på gutta
heia molde banke lyn av skjorte heheheheh
molde molde molde molde molde

#45973 - 01/10/2003 16:20 Re: Gullkorn fra freske fora.
*Thor* Offline
Veteran

Registered: 04/09/2000
quote:
Originally posted by Pi_Meson:
quote:
heheehe....hehehehehehhe
vi vinner den kampen...ha tro på gutta våre
vi vinner
må ha tru på gutta
heia molde banke lyn av skjorte heheheheh
molde molde molde molde molde

Hahaha! Gollum?

Thor

#45974 - 01/10/2003 16:29 Re: Gullkorn fra freske fora.
Anonymous
Unregistered

Bare tordenguden kan banke lyn av skjorte.
#45975 - 02/10/2003 17:49 Re: Gullkorn fra freske fora.
Anonymous
Unregistered

En skatt fra gode gamle BSTs krangleside:
quote:
Heisann
Eg er ein ihuga brann-tilhengjar, og eg tykkje mykje om Brann, men eg skjønar ikkje kvifår det er naudsynt å reisa seg så ofte.
"Reis opp om du elskar Brann" kan eg ikkje sjå vitsen med, me heiar då like bra om me sit så om me står.
Eg kan til naud skjøna at enkelte reiser seg når dei skåra mål, men dei kunne venta til etter at målet er skåra, det er litt upraktisk for oss som sit bak dei når dei reise seg berre det er ein lita målsjanse, eg får ikkje sjå måla!!!
Håpe dei vinn mot Lillestrøm
Heia Brann

#45976 - 03/10/2003 00:38 Re: Gullkorn fra freske fora.
Krølle Offline
fanatiker
**

Registered: 08/03/2003
Loc: Hovedstaden
Morsom tråd med snart-fjortisenes tanker om teitur og Lyn:

"Vi Vil se Sture Fladmark danse på linja igjen!!!!"

Page 1 of 419 12345>Last »

Moderator:  haavarl, Christian Brondb, Tommy Iversen, Bengal, Thomas J., Diabolic, bolgebah, Alf Eliassen, olag, Øystein 
Hop to:
Search
Who's Online
5 registered (lunetix, Andreas J, phrederic, einar, la bomba) and 33 anonymous users online.
Forum Stats
4693 Members
12 Forums
6138 Topics
195966 Posts

Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47

Generated in 0.097 seconds in which 0.06 seconds were spent on a total of 13 queries. Zlib compression enabled.