Den gamle nettsiden til Kjernen hadde jo RSS-feed fra adressa, rbkweb, og vg.no. Kanskje bytte ut vg.no med rbk.no?
Bilder fra Kjernenturer og kamper lå ved siden av, og siste aktive tråd i forumet var ved siden av der igjen. Er bildene borte eller var det litt for høy fyllefaktor over bildene til at man ville ha dem der?
Jeg har bildene. Og de ligger også på Kjernen.com serveren enda. Så det er bare for webgutta og legge ut.
Hva er greia med medlemskortet jeg fikk som PDF på e-post nå? Skal jeg skrive det ut selv og bruke det i puben for billigar øl osv.? Får vi ikke årntli kort no?
Ærlig talt Amund, banneret på toppen må gjøres mindre. Det tar fokus fra alt annet som er viktig. Visuelt sett er det det viktigste dere må gjøre. Hør på en som har 14 års erfaring fra mykvare bransjen nå. Hepp hepp.
Ærlig talt Amund, banneret på toppen må gjøres mindre. Det tar fokus fra alt annet som er viktig. Visuelt sett er det det viktigste dere må gjøre. Hør på en som har 14 års erfaring fra mykvare bransjen nå. Hepp hepp.