|
Som en av de som ofte leser dette forum, samt kommentarer i Adressa, begynner jeg å bli veldig flau på klubbens og supporternes vegne over mobbinga av Storflor.
Vi kan vel alle være enig i at Storflor en gang var et stort talent, men at utviklinga ikke helt har stått til forventningene. Men er dette en grunn til å mobbe enlojal spller som har fulgt klubben så lenge?
Storflor vise stort sett alltid stor innsats når han er på banen, selv om ferdighetene ikke alltid henger med.... men er han ikke da egentlig en klasse bedre enn de fleste andre spillere i stalen, som har ferdigheter, men ikke viser innsats i serien før motstnderen har fått minst ett mål eller vi har fått en spiller utvist?
I tillegg til de momenter jeg her har nevnt om spilleren direkte, så vil jeg også nevne at en A-stall skal bestå av 20-25 spillere. Alle dissse spillerene kan ikke være stjerner. Storflor har ikke blitt den stjernen som vi kanskje hadde forventet, men som den lojale spiller han har vært og er, er han en flott del av stallen, som bidrar på treninger og i miljøet. Slik spillere må også klubben ha i sin stall, og de bør ikke mobbes vekk.
Dessuten mener jeg, som faktisk har fulgt vår klubb siden 70-tallet, at han faktisk har en misjon på førstelaget... som innbytter. Hans raske ben er vidunderlig mot en backrakke som begynner å bli sliten. Dette har han faktisk bevist i sesong etter sesong, både i nasjonale og internasjonale kamper......
Til slutt... han er faktisk også et akseptabelt alternativ fra start når skader og suspensjoner gjør at han trengs... og på sitt beste har han faktisk forsvart en plass i føsteelveren... og som det sto i tråden fra VIF-kampen... kanskje er det selvtillit som mangler.
Som avslutning vil jeg derfor si at jeg er flau over supporternes mobbing av en lojal spiller som fyller en viktig rolle i RBK's stall, selv om han for øyeblikket ikke er god nok for 1. elveren
|