Christian BrondbChristian Brondb
Farlige Fiffus
Forumet som startside
Registered: 23/02/2004
Loc: Trondhjæm
Arne og Kalle inviterer til kampvorspiel på Klokkesvingen, 2.etg fra kl 16.00 på lørdag. Masse god musikk og dårlige vitser live på høyttalerne og Radio Kjernen. Kampen sendes direkte fra Lerkendal. Sendinga derfra starter kl 18.45.
JøranJøran
Gamle hender
Registered: 01/10/2004
Jeg er så dypt og geniunt bekymret for denne kampen. Alt jeg har sett av laget i senere tid er det samme; gode nok spillere, men altfor dårlig samhandling. Det er synd og si det, vi har rett og slett ikke god nok trener. Jeg håper bare at vi greier å holde oss noenlunde frem til Hamrén kommer, slik at alt håp ikke er ute for denne sesongen.
Håper også at folk på tribunen greier å huske at det er ekstremt optimistisk å rekne med seriegull i år, og at gutta trenger ekstra mye støtte, spesielt i motgang. Det som er viktig nå er at det ikke blir dårlig stemning i troppen (for stemningen virker eksepsjonelt god nå for tiden) hvis det begynner å tippe i mot, og da kan faktisk vi på tribunen bidra.