#156458 - 13/04/2008 20:07
Re: Billetter RBK-FFK
[Re: ace]
|
Alf Eliassen
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 31/10/2006
Loc: Fosens perle
|
Siden det tross alt er meg det er snakk om her:
Jeg tar på meg det hele og fulle ansvaret for at en enkelt setning om siste frist for uthenting av billetter (15 minutter før kampstart, pga påbud om innrapportering til RBK og NFF senest 15 minutter før kampstart) er falt ut av svar-eposten som sendes ut til alle som bestiller. Med de komplikasjoner det medførte for enkelte, som til tross for at de, etter eget utsagn, frem til kun kort tid siden selv hadde hatt jobben med å delta i billettsalget, men muligens ikke husket hvordan reglene har vært før om årene.
Når jeg fikk se en kopi av eposten jeg selv hadde sendt ut, med de åpenbare mangler den hadde, leverte jeg ut billetter til de som stod i "kø" 7 minutter før kampstart og påtok meg ansvaret overfor RBK og NFF's tellegruppe for å ha villedet dem, dernest gikk jeg rundt stadion på leting etter han som jeg hadde avvist noen minutter tidligere, i håp om å finne ham igjen for å få overrakt billett på min bekostning. Dessverre fant jeg ham ikke, og 10 minutter etter kampstart kom jeg meg selv inn på Tribune Vest.
Det er en soleklar feil fra min side at jeg ikke hadde informert godt nok hva frister for billettuthenting angår. Og det skal etter beste evne ikke gjenta seg.
Så til deg som jeg nesten påførte hjertestans på grunn av manglende fleksibilitet i forhold til RBK's regelverk, og manglende billett til kampen: På den neste hjemmekampen kommer du direkte til meg i salgsteltet og får en billett til Kjernen-feltet betalt av meg, som plaster på såret. For min intensjon var aldri å yte dårlig service, bare å forholde meg til de strikse reglene jeg har fått fra RBK.
Jeg beklager det inntrufne, og lover bedring fremover.
Alf Eliassen, Ansvarlig, salg og elendig service.
|
|
|
|
|
|
#156463 - 13/04/2008 20:26
[Re: Alf Eliassen]
|
Hedonist
Gamle hender

Registered: 23/03/2004
Loc: Trondheim
|
Det ordnet seg til slutt og bra er det, men du har faktisk rett i at du nesten påførte meg hjerteatakkk. Det å stå utenfor stadion med beskjed om at jeg ikke fikk billett, når du hadde en neve med billetter i hånda, var bare helt utrolig irriterende - spesielt når du samtidig hevdet at det var jeg som ikke hadde lest mailen godt nok, noe jeg var 97% sikker på at jeg hadde. Jeg kom ikke så seint (1845) fordi jeg hadde lyst til det, men fordi det dukket opp ting som i det store og hele er viktigere enn fotball. Kombinasjonen av fyllesjuke og mye stress gjør meg irritabel, og trusselen om å ikke gi meg billett er da mer enn nok til å provosere meg, samme hvor irrasjonelt det måtte være.
Uansett, jeg beklager at jeg la ut historien i denne tråden. Skal selvfølgelig ikke ha noe plaster på såret og neste gang kommer jeg til å være ute i god tid.
Overraskende at det var du som sto der, forresten. Merkelig dialekt til å være bjugning, som du skryter på deg, men barten var en trønder verdig
|
|
|
|
|
|
#156464 - 13/04/2008 20:26
[Re: Zulu]
|
1856
Jeg elsker Kjernen.com
Registered: 13/11/2005
Loc: Trondheim
|
Bortsett fra punktet om at han dekker billetten fra egen lomme. I den grad det skal gis noen kompensasjon er det en selvfølge at det er Kjernen som betaler billetten.
Det skal være lov å gjøre feil og det skal ihvertfall ikke koste penger å gjøre frivillig arbeid.
|
|
|
|
|
|
#156465 - 13/04/2008 20:27
[Re: Zulu]
|
shadwell
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 03/06/2000
Loc: nidaros
|
er det en mulighet for at vi i un kan få seg sånne jakker? vi vil ha ''forsangergruppe'' brodert.
35 jakker i xxxxl og 1 i xxs bestilles herved
Edited by shadwell (13/04/2008 20:27)
|
|
|
|
|
|
#156482 - 13/04/2008 21:47
[Re: ace]
|