#153183 - 22/02/2008 16:54
Rosenborg Hockey

|
shadwell
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 03/06/2000
Loc: nidaros
|
Hvordan er intr. her inne for begynne med en syngegjeng på Rihk sine kamper?
jadajada. ''sjer itj pøkken'' ''homsesport'' og alt der har enkelte av dere sagt før.
|
|
|
|
|
|
#153193 - 22/02/2008 20:16
Re: Rosenborg Hockey
[Re: shadwell]
|
shadwell
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 03/06/2000
Loc: nidaros
|
strandjente: reglene er slik at de med flest scoringer vinner. og så har sporten offside. resten lærer du etterhvert;)
|
|
|
|
|
|
#153199 - 22/02/2008 23:29
Re: Rosenborg Hockey
[Re: Hercules]
|
Alf Eliassen
Veteran

Registered: 31/10/2006
Loc: Fosens perle
|
Kjære Jo Shadwell: Her utviser du faktisk en side ved deg jeg tipper de færreste er klar over at du innehar. At du har et stort hjerte for vårt alles kjære RBK er hevet over enhver tvil. Ved dette tiltaket viser du faktisk at du virkelig har forstått hva det å støtte laget sitt betyr!
RIHK, en institusjon i sin egen rett, er nok ukjent for de fleste, siden tv-sporten kun er opptatt av sparta, frisk, furuseth, enga, nå nylig defunkte TIK, og alle de lagene som presenterer seg selv som Norges "beste". Rekrutterings- og moroinstitusjonen RIHK nevnes ikke med ett ord.
De av dere som har brukt av egen fritid til å stille opp rinkside, ode til dere. Dette er et godt tiltak. Ikke mer, ikke mindre.
Så til de av dere som ikke vet hva ishockey egentlig er, her har dere en unik mulighet til å lære spillet fra "sidelinjen" samtidig som dere gir deres støtte til et lag som er skapt for å underholde. Har dere mulighet til å få innlagt disse visitasene i deres sportslige kalender, klin til! For ishockey er gøy!
Til de av dere som sliter med å ikke se pucken, gi den et fiktivt navn, for eksempel Andor, lat som om den er din og at du har betalt 350 000,- for den, og følg den med argusøyne. Garantert at du aldri mer vil slite med at du ikke ser den...
|
|
|
|
|
Moderator: haavarl, Christian Brondb, Tommy Iversen, Bengal, Thomas J., Diabolic, bolgebah, Alf Eliassen, olag
|
1 registered
(Rågern)
and 7 anonymous users online.
|
|
4428 Members
7 Forums
5762 Topics
161623 Posts
Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47
|