Page 13 of 14 « First<1011121314>
Topic Options
Rate This Topic
#153105 - 20/02/2008 13:44 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: Audun_Skorstad]
*Thor* Offline
Veteran

Registered: 04/09/2000
 Originally Posted By: Audun_Skorstad
 Originally Posted By: *Thor*
Jepp. Og dette blir flisespikkeri, men: kameraderi og denslags er da slett ikke nytt? Det er gammelt nytt. Og det er slik det har foregått i en årrekke.

Kameraderiet har vært der, men at tre stk som har sittet i samme styre som styrelederen innstilles til valgkomitéen er unikt. Selv i denne klubben.
Unikt, men ingen stor overraskelse og langt innenfor rammene av det mange svartmalere har spådd. Audun, jeg vet dette er graverende og at man må reagere.
 Originally Posted By: Audun_Skorstad
 Originally Posted By: *Thor*

Poenget mitt var at "friskmeldingen" muligens kom litt tidlig og signaliserte at de siste dagers hendelser faktisk ville komme som en overraskelse. Det kan jeg ikke forstå. Personlig føler jeg i hvertfall ingen overraskelse, bare en ny bølge tristhet.
Det er da ingen grunn til å ikke reagere. Jeg mener Bjørn svarte akkurat som han måtte da han ble oppringt av Adressa etter at innstillingen ble klar. De kandidatene som var bedre egnet takket i følge Adressa nei til å stille.

Når Kjernen-styret har opplevd et godt samarbeid var ikke Svendsen videre den verste løsningen, men når han så innstiller kompisene sine beviser han en gang for alle at han ikke er tilliten verdig. Jeg mener Bjørn uttaler seg riktig i begge sakene.

Greit nok det, Audun, og jeg er ikke dundrende uenig. Min intuitive reaksjon på den første uttalelsen var at jeg hadde ønsket en viss tilbakeholdenhet i forhold til å "friskmelde" styret. Når det som skjer skjer og man riktig nok må reagere, melder denne intuitive reaksjonen seg igjen. Jeg synes det hele kan virke vinglete. På den annen side leser jeg det du skriver og ser at uttalelsene muligens ikke kunne eller burde vært gitt på en annen måte.

(Som sagt var dette dømt til å bli flisespikkeri og min lille innvending var ikke ment som særlig salt kritikk av Kjernen eller Kjernens talsmann. Jeg er generelt godt fornøyd med hvordan Kjernen fremstår i media.)

Thor

#153108 - 20/02/2008 14:04 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: *Thor*]
bolgebah Administrator Offline
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 17/04/2004
Loc: Lundamo
Takk for det. Den første saken dere diskuterer opplevde jeg noe annerledes vinklet over telefon enn slik den endte opp i avisa; jeg vektla å adressere enkelte teorier jeg vet at en del journalister har. Det var viktig for meg å understreke at Kjernen ikke sitter og ruger på en eller annen hemmelig kandidat som skal sprette fram på årsmøtet og regelrett kuppes inn av hundrevis av nyinnmeldte supportere. Godt mulig det er en "friskmelding", men jeg er hele tida åpen på at den best egnede kandidaten bør være styreleder i RBK. Terje Svendsen er offisielt den eneste kandidaten. You do the math.

Jeg har snakka med Svendsen på telefon i dag, som jeg gjør fra tid til annen, og vi er skjønt enige om at ingenting er avgjort før årsmøtet er overstått. Og knapt nok det. Møt opp, gutter og jenter, for veldig mye kan fortsatt skje.

#153115 - 20/02/2008 21:31 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: bolgebah]
haavarl Administrator Offline
Gretten gammel gubbe
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 07/05/2002
Loc: Askim
Togbillett er bestilt for lenge siden!

#153349 - 25/02/2008 19:12 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: haavarl]
Audun_Skorstad Offline
Gamle hender
**

Registered: 13/11/2005
Loc: Oslo
Ikke glem årsmøtet i morgen. 1900 er det hele i gang. Møt opp og si meningen din.
Fedrenelandet innvies vår sang!

#153377 - 25/02/2008 23:01 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: Audun_Skorstad]
Bowler Offline
Jeg elsker Kjernen.com
*

Registered: 19/03/2002
Loc: Las Vegas
Har levert inn min forhånddstemme på Terje Svendsen jeg. Fikk pratet litt med han her om dagen, og bedre kar finnes ikke. Skikkelig hyggelig. Takk for kaffen, Terje! Stå på!

#153382 - 25/02/2008 23:30 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: Bowler]
Amund Offline
Veteran
**

Registered: 08/04/2002
Loc: Studerer i Kristiansand
Veeeel. Ikke så skeptisk nå DAMP.

Møt opp! (Om ikke du, så alle andre medlemmer).

Edited by Amundsf (25/02/2008 23:30)

The Germans killed the Jews
And the Jews killed the Arabs
And the Arabs killed the hostages
And that is the news
Is it any wonder that the monkey's confused?
(...)
History is for fools

#153390 - 26/02/2008 01:19 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: Amund]
arntf Offline
Veteran
**

Registered: 28/11/2005
Det holdt med en kaffe altså? Billige tøs...

#153392 - 26/02/2008 08:18 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: arntf]
bolgebah Administrator Offline
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 17/04/2004
Loc: Lundamo
Benkeforslag på Loktu

#153395 - 26/02/2008 08:46 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: bolgebah]
Amund Offline
Veteran
**

Registered: 08/04/2002
Loc: Studerer i Kristiansand
Så vanvittig bra. Nå må folk møte opp! Prat med bror, søster, mor, far, tanter, onkler, besteforeldre, bestekammeret, bestefiende og gud og hvermann: Alt som kan krype og gå av medlemsmassen må møte opp nå. Fortrinnsvis de som støtter Loktu da.

Så kjenner du noen som er medlem: Forsikre deg om at de dukker opp. Og få de overbevist om at Loktu er mannen. For det er han. Bare sjekk hans CV.

The Germans killed the Jews
And the Jews killed the Arabs
And the Arabs killed the hostages
And that is the news
Is it any wonder that the monkey's confused?
(...)
History is for fools

#153406 - 26/02/2008 15:46 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: Amund]
MortenRugsveen Offline
Avhengig
**

Registered: 24/11/2005
Loc: Trondheim
Hvis du er medlem, bor i Trondheims distriktet og vurderer sofaen eller noe annet dank, kan du bare holde deg hjemme for all framtid også!!!
Page 13 of 14 « First<1011121314>

Moderator:  haavarl, Christian Brondb, Tommy Iversen, Bengal, Thomas J., Diabolic, bolgebah, olag 
Hop to:
Search
Who's Online
0 registered and 29 anonymous users online.
Forum Stats
4394 Members
7 Forums
5707 Topics
156319 Posts

Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47

Generated in 0.266 seconds in which 0.193 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression enabled in php.ini