#153105 - 20/02/2008 13:44
Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub
[Re: Audun_Skorstad]
|
*Thor*
Veteran

Registered: 04/09/2000
|
Jepp. Og dette blir flisespikkeri, men: kameraderi og denslags er da slett ikke nytt? Det er gammelt nytt. Og det er slik det har foregått i en årrekke. Kameraderiet har vært der, men at tre stk som har sittet i samme styre som styrelederen innstilles til valgkomitéen er unikt. Selv i denne klubben. Unikt, men ingen stor overraskelse og langt innenfor rammene av det mange svartmalere har spådd. Audun, jeg vet dette er graverende og at man må reagere.
Poenget mitt var at "friskmeldingen" muligens kom litt tidlig og signaliserte at de siste dagers hendelser faktisk ville komme som en overraskelse. Det kan jeg ikke forstå. Personlig føler jeg i hvertfall ingen overraskelse, bare en ny bølge tristhet.
Det er da ingen grunn til å ikke reagere. Jeg mener Bjørn svarte akkurat som han måtte da han ble oppringt av Adressa etter at innstillingen ble klar. De kandidatene som var bedre egnet takket i følge Adressa nei til å stille. Når Kjernen-styret har opplevd et godt samarbeid var ikke Svendsen videre den verste løsningen, men når han så innstiller kompisene sine beviser han en gang for alle at han ikke er tilliten verdig. Jeg mener Bjørn uttaler seg riktig i begge sakene. Greit nok det, Audun, og jeg er ikke dundrende uenig. Min intuitive reaksjon på den første uttalelsen var at jeg hadde ønsket en viss tilbakeholdenhet i forhold til å "friskmelde" styret. Når det som skjer skjer og man riktig nok må reagere, melder denne intuitive reaksjonen seg igjen. Jeg synes det hele kan virke vinglete. På den annen side leser jeg det du skriver og ser at uttalelsene muligens ikke kunne eller burde vært gitt på en annen måte.
(Som sagt var dette dømt til å bli flisespikkeri og min lille innvending var ikke ment som særlig salt kritikk av Kjernen eller Kjernens talsmann. Jeg er generelt godt fornøyd med hvordan Kjernen fremstår i media.)
Thor
|
|
|
|
#153115 - 20/02/2008 21:31
Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub
[Re: bolgebah]
|
haavarl
Gretten gammel gubbe
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 07/05/2002
Loc: Askim
|
Togbillett er bestilt for lenge siden!
|
|
|
|
Moderator: haavarl, Christian Brondb, Tommy Iversen, Bengal, Thomas J., Diabolic, bolgebah, olag
|
0 registered
and 29 anonymous users online.
|
|
4394 Members
7 Forums
5707 Topics
156319 Posts
Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47
|
|