Page 12 of 14 « First<1011121314>
Topic Options
Rate This Topic
#152732 - 10/02/2008 22:41 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: Audun_Skorstad]
shadwell Offline
Jeg elsker Kjernen.com
**

Registered: 03/06/2000
Loc: nidaros
eller

c: synes audun var mye kulere når han ennå var en sur og bitter jomfru som var sint på alt og alle \:D

#152733 - 10/02/2008 23:09 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: shadwell]
MortenRugsveen Offline
Avhengig
**

Registered: 24/11/2005
Loc: Trondheim
jeg skjønner selvfølgelig at et godt samarbeid er viktig. Jeg har heller ikke ment at en annen bør inn for enhver pris. Min mening kommer ut fra den infoen jeg har gjennom media. Jeg mente da at det ble litt soft å si det som ble sagt. Men nå viser det seg at media har vridd den saken litt lengere enn det som er sant. At det som er gjort og sagt er beste løsning, er også godt mulig :-)
#152734 - 11/02/2008 00:27 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: MortenRugsveen]
Audun_Skorstad Offline
Gamle hender
**

Registered: 13/11/2005
Loc: Oslo
Media vrir alltid saken i den retning de ønsker det og litt lenger enn reellt ;\)
Fedrenelandet innvies vår sang!

#152737 - 11/02/2008 12:53 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: Andreas J]
bolgebah Administrator Offline
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 17/04/2004
Loc: Lundamo
 Originally Posted By: Andreas J
 Originally Posted By: bolgebah
Til helvete, jeg skulle gjerne trådt til side for en mye bedre talsmann for Kjernen også.

Jeg vet at NRK ringt han som uttalte seg om svendsen etter sparkinga av tørum før han ringte deg bolge. Han første var vist lit mer rett fra levra. Kanskje han er en å satse på da. Hehe.

NRK ringte nok meg først, og mine uttalelser vil alltid være av en noe mer bundet karakter så lenge jeg har en organisasjon å snakke på vegne av. Samtidig har jeg ingenting imot at andre medlemmer av nevnte organisasjon uttaler seg til media, så lenge journalisten er klar over at det her ikke er snakk om noe offisielt standpunkt på vegne av organisasjonen. Tvert imot, tidvis kan jeg personlig regelrett være enig i slike ytringer og faktisk sette pris på dem for å skape nok bredde i debatten.

Nå fikk man jo uansett tak i en person som ytret seg i en litt annen retning enn Kjernens offisielle standpunkt, så saken ble jo den samme.

#153092 - 20/02/2008 11:28 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: bolgebah]
Amund Offline
Veteran
**

Registered: 08/04/2002
Loc: Studerer i Kristiansand
Denne har vel ikke blitt lagt ut her?

Bra Bjørn!

- Amund

The Germans killed the Jews
And the Jews killed the Arabs
And the Arabs killed the hostages
And that is the news
Is it any wonder that the monkey's confused?
(...)
History is for fools

#153097 - 20/02/2008 12:11 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: Amund]
*Thor* Offline
Veteran

Registered: 04/09/2000
Det er vel egentlig ikke særlig mye nytt i denne artikkelen. Bjørn Lyngen har vel tidligere gjort rede for at RBKs styreleder ikke er spesielt populær i blant Kjernens medlemmer, men at man av mangel på bedre kandidater ikke går inn for å tvinge igjennom noe på kommende årsmøte. Eller signaliseres det gjennom dette:

Quote:
- Måten styret har opptrådt på gjør at vi ønsker endringer. Når det gjelder styrets leder (Terje Svendsen), har han og Kjernen hatt et godt samarbeid. Men per i dag har han ingen tiltro blant våre medlemmer.

at ting har forandret seg? Det fremstår litt vinglete det her. Den ene uka varsler man en viss tillit, den andre ikke. Det som har skjedd de siste ukene passer ikke inn i Lyngens tidligere uttalelser om at "...styret imidlertid vist vilje til å lære noe av feilene sine.". Tvert i mot føyer det siste tullet seg inn i en årelang rekke av tull og kanskje var uttalelsene som ble publisert 08.02 forhastede.

Thor

#153098 - 20/02/2008 12:16 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: *Thor*]
Audun_Skorstad Offline
Gamle hender
**

Du leste hele artikkelen? "Med de siste dagers hendelser". Hva har så hendt i det siste?

- Adressa skriver at styret vil ha Tellefsen og Arntzen ut av valgkomitéen. Samme avis skriver at disse stemte mot Svendesn som styreleder

- Styret innstiller Svendsen sine gamle styrekamerater(Snuruås, Stræte, Rime) til ny valgkomité.

Ut med to (ifølge adressa) motstandere, inn med tre kompiser. Dette forandrer selvsagt situasjonen drastisk og det er ikke lenger mulig å ha tillit til Svendsen som styreleder.

#153099 - 20/02/2008 12:34 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: Audun_Skorstad]
*Thor* Offline
Veteran

Registered: 04/09/2000
 Originally Posted By: Audun_Skorstad
Du leste hele artikkelen? "Med de siste dagers hendelser". Hva har så hendt i det siste?

Jepp. Og dette blir flisespikkeri, men: kameraderi og denslags er da slett ikke nytt? Det er gammelt nytt. Og det er slik det har foregått i en årrekke. Poenget mitt var at "friskmeldingen" muligens kom litt tidlig og signaliserte at de siste dagers hendelser faktisk ville komme som en overraskelse. Det kan jeg ikke forstå. Personlig føler jeg i hvertfall ingen overraskelse, bare en ny bølge tristhet.

Thor

#153100 - 20/02/2008 12:37 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: Audun_Skorstad]
Versus Offline
Entusiast
*

Registered: 20/10/2004
Den lave kvinneandelen i styret er jo en skandale! Her må det oppvask til! Hoder skal rulle!
#153102 - 20/02/2008 13:08 Re: Medlemsskap i Rosenborg Ballklub [Re: *Thor*]
Audun_Skorstad Offline
Gamle hender
**

Originally Posted By: *Thor*
 Originally Posted By: Audun_Skorstad

Jepp. Og dette blir flisespikkeri, men: kameraderi og denslags er da slett ikke nytt? Det er gammelt nytt. Og det er slik det har foregått i en årrekke.

Kameraderiet har vært der, men at tre stk som har sittet i samme styre som styrelederen innstilles til valgkomitéen er unikt. Selv i denne klubben.
 Quote:

Poenget mitt var at "friskmeldingen" muligens kom litt tidlig og signaliserte at de siste dagers hendelser faktisk ville komme som en overraskelse. Det kan jeg ikke forstå. Personlig føler jeg i hvertfall ingen overraskelse, bare en ny bølge tristhet.

Thor
Det er da ingen grunn til å ikke reagere. Jeg mener Bjørn svarte akkurat som han måtte da han ble oppringt av Adressa etter at innstillingen ble klar. De kandidatene som var bedre egnet takket i følge Adressa nei til å stille.

Når Kjernen-styret har opplevd et godt samarbeid var ikke Svendsen videre den verste løsningen, men når han så innstiller kompisene sine beviser han en gang for alle at han ikke er tilliten verdig. Jeg mener Bjørn uttaler seg riktig i begge sakene.

Page 12 of 14 « First<1011121314>

Moderator:  haavarl, Christian Brondb, Tommy Iversen, Bengal, Thomas J., Diabolic, bolgebah, olag 
Hop to:
Search
Who's Online
1 registered (Jomer) and 28 anonymous users online.
Forum Stats
4394 Members
7 Forums
5707 Topics
156319 Posts

Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47

Generated in 0.276 seconds in which 0.007 seconds were spent on a total of 14 queries. Zlib compression enabled in php.ini