|
Etter å ha vært stolt RBK-supporter i nær 16 år valgte jeg å melde meg inn i Kjernen tidligere i år. Denne opplevelsen kan ikke sies å være utelukkende positivt.
Er fra det blide sørland så det er begrenset hvor ofte jeg får kommet meg på kamp, men jeg var nå på Sandefjord - RBK. I supporter-teltet valgte jeg å kjøpe en ny drakt, fikk brukt den et par kvelder før jeg la den til vask.
Når drakten var vasket la jeg merke til at deler av drakten var gått i oppløsning. halve Fokus-merket på ryggen var smuldret bort. Jeg tok naturligvis kontakt med Kjernensjappa og de lovet en ny drakt hvis jeg bare sendte inn den gamle. Som sagt så gjort, dette var 17 juli. Siden har jeg ikke hørt noe fra sjappa ei heller sett noe til drakten de lovet i retur.
Jeg har sendt to henvendelser der jeg har etterlyst drakten, men ikke et et ord tilbake.
Jeg er mildt sagt MEGET overgitt nå, og håper at vedkommende som styrer dette ser denne posten, får fingern ut av ræva og ordner opp.
Beklager å måtte ta dette opp på forumet, men når ingen svarer meg på henvendelser så er det igrunn eneste alternativ såvidt jeg kan se.
|