#132197 - 24/06/2007 22:09
Tippeligaen 2007 - Diverse
|
haavarl
Gretten gammel gubbe
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 07/05/2002
Loc: Askim
|
Kan like godt ha en samletråd for å kommentere alt mulig annet enn oss selv.
Først - klubbskifter. Ødegaard, Helstad og Solli. Jeg vil absolutt ikke ha dem tilbake, men det er jo helt påtakelig hvor mye bedre de gjør det i sine nåværende klubber. Er 4-3-3 for vanskelig, eller er vi bare ikke gode nok til å få ut det spillerne kan?
Skjønt, det er jo fremdeles aldri farlig når Jan Gunnar fyrer av et skudd. I dag mot Viking traff skuddet i det minste mellom stengene, og var vel således et av de beste skudda hans på mange år.
Ellers er det litt oppsiktsvekkende hvordan ting utvikler seg i toppen. Jeg synes ikke at Brann og Lillestrøm virker som de sterkeste utfordrerne lenger.
Brann var bra mot Lillestrøm hjemme, i 3-1-kampen, men har vært søppel etter det. 2-1 hjemme mot Aalesund var tre poeng men elendig spill. Lillestrøm har også slitt de siste rundene, selv om de har fått med seg poeng.
Mens Viking og Stabæk seiler opp ... hvem hadde forutsett det ... og de ser bra ut, også. Vi må vinne i morgen for å opprettholde en delt 3.plass, og taper vi er vi plutselig syv poeng bak Stabæk! Hvordan skjedde dette?
Imens ser vi ikke så veldig bra ut, vi heller. Bedre og bedre, men ikke så veldig bra. Og taper vi i morgen, kjemper vi plutselig med Godset, FFK, Tromsø og Lyn om de nest beste plassene.
Vi kan vel si at det er en viss spenning fremdeles.
|
|
|
|
#132203 - 24/06/2007 22:30
Re: Tippeligaen 2007 - Diverse
[Re: arntf]
|
haavarl
Gretten gammel gubbe
Jeg elsker Kjernen.com

Registered: 07/05/2002
Loc: Askim
|
Stabæk har fire veldig gode offensive spillere som ser ut til å samarbeide veldig godt. Nannskog og Gunnarssons to nye kamerater ser oppsiktsvekkende bra ut - som om de to ikke var farlige nok fra før? Om de klarer å beholde alle fire på banen hele sesongen blir de blaa liggende høyt på tabellen.
Ellers noterer jeg meg at vi hittil har skåret tredje mest, og sluppet inn fjerde minst.
|
|
|
|
#132207 - 24/06/2007 23:07
[Re: haavarl]
|
Thor Arild
Forumet som startside

Registered: 24/05/2005
Loc: Trondhjem
|
Vi må vinne i morgen for å opprettholde en delt 3.plass, og taper vi er vi plutselig syv poeng bak Stabæk! Hvordan skjedde dette?
Imens ser vi ikke så veldig bra ut, vi heller. Bedre og bedre, men ikke så veldig bra. Og taper vi i morgen, kjemper vi plutselig med Godset, FFK, Tromsø og Lyn om de nest beste plassene.
Det er vel ikke ofte vi har vunnet gullet på vårsesongen. Vi holder for tiden på å bygge et nytt lag. Det tar tid før samhandlingen sitter.
Og til Nordli: Det skulle da for pokker bare mangle at samhandlingen ikke er så bra som på 90-tallet. Vi har jo bare Roar, Vidar, Beto og Basma igjen fra den tiden. Resten av laget har spilt ca 1 1/2 sesong. (Ikke kveruler. Dere vet hva jeg mener.)
Rosenborg arbeider inn en ny stamme i laget. Vidar, Roar og Basma er gammel og skal skiftes ut. Synes ikke det er så rart at vi ligger på en delt 3. plass på tabellen.
Når det gjelder resten av tippeligaen, er det heldigvis like ustabilt som i fjor. Alle slår alle, og vi vinner serien til slutt i år igjen.
|
|
|
|
|
|
#132211 - 25/06/2007 00:24
[Re: Haugen]
|
Thor Arild
Forumet som startside

Registered: 24/05/2005
Loc: Trondhjem
|
Pffft: Ikke si sånn. La brann tro de har kjøpt tidenes spiller. Vi vet noe annet. Vi kan vel gjerne la lillestrøm tro karim er tidenes spiller også...
|
|
|
|
|
|
Moderator: haavarl, Christian Brondb, Tommy Iversen, Bengal, Thomas J., Diabolic, bolgebah, Alf Eliassen, olag
|
4427 Members
7 Forums
5760 Topics
161564 Posts
Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47
|
|
|