|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Informasjon
|
|
Re: Litt mer billettmas
by
bergli88
29 minutes 0 seconds ago
jg skjønner, men jeg som reiser 50 mil syntes uansett det er en fordel å få skikkelig bekreftelse, men vis det er sånn det skal være så er jo det greit.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: E-Cup neste år
by
ace
Today at 16:00
Blir da knalltur ett eller annet sted i sommer da. Med det laget presterer i dag så spør jeg meg om vi hadde hatt noe i Uefa cupen å gjøre eller Intertoto for den saks skyld? Enig med Thor, ses i 2009.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Videosnutter
by
pgf
Today at 14:32
Ut fra hva Svein Oddvar Moen har vist så langt i sesongen, er det vel lov å mene at det ville blitt GULT på følgende: Håkon Opdahl (Brann), Otto Fredrikson (LSK), Jon Knudsen (Stabæk), Troy Perkins (VIF), Kristian Nicht (Viking). Alle andre
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Tippeligaen 2007 - Diverse
by
Bowler
Today at 09:32
Originally Posted By: GumboOgså i går fikk Lillestrøm særdeles god hjelp av dommeren. Utvisningen til Start var latterlig. Og Müllers angrep fikk ingen konsekvenser. Nok en gang har dommeren avgjort en kamp. Synes Stabæk er det beste laget. Vi
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Moille - Rosenborg
by
*Thor*
Today at 09:07
Originally Posted By: Alf E. (ex-flis)Fy f... så historieløse dere er her inne da. 77 er ment som en tankevekker, et skremmeskudd over den pågående situasjonen og innsatsen i laget vårt for tiden. Og Thor: IQ på 77? Takk for det, men det er en
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: rbk-tromsø
by
Hercules
Today at 00:14
Jeg er nok litt symetrisk av meg, og mener at en serie bør ende på partall når det gjelder antall spilte kamper. Når en serie ender på feks. 33 kamper, så har en jo halvparten av lagene i serien spilt 17 hjemme og 16 borte!
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Rosenborg Hockey
by
Audun_Skorstad
Yesterday at 23:39
Begynner nesten å våge å håpe på ett poeng her, men Canada er sterke, så jeg tør ikke helt tro på det.
Skulle jeg nok aldri skrevet, nei...
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: annet enn fotball.
by
smogli
Yesterday at 15:16
Tragisk ulykke, men hva faen for et journalistisk arbeide er dette her???
Kjør debatt.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: det skjer i Trondheim
by
Thor Arild
Yesterday at 09:37
Originally Posted By: JøranGreit å få inn noe annet en operasyngende eksnisser og karskdrikkende balladetrøndere, egentlig.
Fantastisk kommentar
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Tifodugnad 15. Mai
by
lunetix
Yesterday at 01:10
1.shad 2.Åge 3.Bakke 4.waizer 5.sklutt 6.Eskil 7.bamse 8.ndrs 9.DagM 10.Ace + 1 til muligens 11.fargerik 12. MortenRugsveen 13. Gnufs 14. Arntf 15. Kokken 16. Audun (utpå kvel
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Tippeligaen 2008 - diverse
by
LoKe
07/05/2008 02:34
Originally Posted By: Øystein -Grusomt å følge RBK
Quote: Her er Odd Iversens råd til Rosenborg, i fire punkter.
-Jo Sondre Aas må spille fra start. Han er livsfarlig! -Skyt mer! -Bruk Steffen, ikke mis
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Stabæk - Rosenborg
by
Egon
06/05/2008 10:35
noe må ihvertfall skje. Ser ut som hele laget spiller i slow motion. Ikke bra dette.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Pøbelscener
by
a.c.a.b
04/05/2008 00:53
http://fotball.adressa.no/internasjonal/article106720.ece
Quote:Serie B-oppgjøret mellom Treviso og Grosseto ble stoppet da den 42 år gamle politikvinnen rettet et våpen mot sitt eget hode og trakk av.
Fans oppfordret si
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Lesestoff
by
Bleikfeit
03/05/2008 19:22
Lokkes, vrakes, dumpes