|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Vålerengen - RBK 28/3 2010
by
rokdog
Today at 00:02
skandale at det ikke er overnattingstur! Jeg som tenkte jeg skulle sørge for å få Jo voldatt av et eller annet udyr her nede ;p
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
MortenRugsveen
Yesterday at 23:49
Originally Posted By: haavarlOg når vi bestiller billetter via Billettservice må vi huske å bestille på riktig tribunedel, som naturligvis eeeeeeer .....
den linken som ligger på bortebilletter skal gå utelukkende til vår tribunedel
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
haavarl
Yesterday at 23:09
Og når vi bestiller billetter via Billettservice må vi huske å bestille på riktig tribunedel, som naturligvis eeeeeeer .....
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Sett tekst til bildet.
by
haavarl
Yesterday at 22:59
"Hmmm ... kanskje jeg skulle ha skrevet under den der kontrakten likevel ..."
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Rosenborg Hockey
by
bolgebah
Yesterday at 22:54
Dette har vi faen meg fortjent, ja! Som til de to første hjemmekampene i kvaliken kjører jeg fra Levanger utpå ettermiddagen på torsdag, bare si fra hvis noen vil sitte på nedover for å hylle gutta.
Nesten uvirkelig at vi neste år skal ta
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Vålerengen - RBK 28/3 2010
by
MortenRugsveen
Yesterday at 22:52
Bussturen er klar.
Det meste kan skje på tur med Kjernen. Vi regner med at det meste innen kategorien ras har rast fra seg. Men vi skal ikke utelukke at det kommer til å flomme over
Det er mulig at dette blir siste fellesturen
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Sett tekst til bildet.
by
bolgebah
Yesterday at 22:43
Uendelig mange muligheter med de bildene. Jeg får assosiasjoner til korsfarer-plakater, SS-propaganda og forsidene på slike tegneseriehefter med digre, muskuløse helter og veldreide amasoner utstyrt med sverd og brasiliansk pubesfrisyre.
E
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: m**** - Rosenborg
by
natusan
Yesterday at 21:26
Hørtes ikke ut som at det var vi som hadde bortebane iallefall
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
pgf
Yesterday at 21:12
TV2 justerte volumet litt opp og ned. Skrudde opp når de hadde Kjernen i bildet, av og til prioriterte de hylende drittunger fra moille uten noen som helst regi. Men honnør uansett, meget godt jobba.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Bennern
Yesterday at 21:01
Originally Posted By: Bengal Originally Posted By: shadwellhvordan hørtes vi ut på tvn under kampen forøvrig?
Har sett kampen i opptak i dag. Til tider hørtes det veldig bra ut, men det virket som de justerte litt underveis. Et
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Bengal
Yesterday at 20:54
Originally Posted By: shadwellhvordan hørtes vi ut på tvn under kampen forøvrig?
Har sett kampen i opptak i dag. Til tider hørtes det veldig bra ut, men det virket som de justerte litt underveis. Et øyeblikk kunne det runge som faen
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Tippeligaen 2010 - Diverse
by
haavarl
Yesterday at 20:37
"Jarstein slipper inn to mot VIF og går skadet ut i pausa."
Før i tiden ville jeg blitt litt lei meg over dette.
Men Moa ser kvass ut.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
MortenRugsveen
Yesterday at 20:31
Vil gi honnør til Thomas Engan som vant måltips på en av bussene. Premiepotten var på 1230,-. Han donnerte alt til Kjernen
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
1856
Yesterday at 20:20
Som om levra ikke har fått kjørt seg nok i mars. Hensynsløst, FG!
En får vel ta turen. Deilig med opprykk og feiringa begynner allerede i ishallen på torsdag! Gratulerer alle gutta!
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
opprykk2010
Yesterday at 20:15
Jaha...Da var det gjort! Da har vi endelig nådd det målet vi satte oss for to år siden, opprykk til Get-ligaen. Opplevde den totale glede da klokka signaliserte for 20 spilte minutter i tredje periode i grünerhallen igår. Sykt glad og lettet var vi e
|
|
|
Kjernen Forum
|
|