Active Topics | Active Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum Subject
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Brann - Rosenborg by MortenRugsveen     17 minutes 20 seconds ago

Era var stengt denne dagen
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: overgangsrykter by laBan     20 minutes 28 seconds ago

Kverulere kverulere.....
kaller ikke den snarvisitten i Manchester City for å komme seg ut. Han var vel på utlån eller en annen form for korttidskontrakt? spilte vel en cupkamp eller noe slikt? Uansett liker jeg å tenke på at den "store proffdrø
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Pøbelscener by Harry Kure     22 minutes 43 seconds ago

Originally Posted By: Edgar SkjervoldLitt trist da at samtidig som dette så brutalt voldtas unge jenter på vei hjem fra byen fordi samme etat ikke har ressurser til å sikkre en trygghet i sentrum en lørdags natt.

Mens våre eldre ikk
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Rosenborg - Djurgården by VitaL     Today at 09:45

Fordi han er svensk!
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Tabloidoverskrifter by SverreS     Today at 08:53

Dirk-et opp CL-døren
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: annet enn fotball. by haavarl     Today at 08:51

En kamerat av meg fant dette lille skiltet i et blomsterbed i Drøbak.

Kjernen Forum
Jump to new posts Re: NYE Dobbeltgjengeren by shadwell     Yesterday at 20:48

frøken ritz lever!
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Mitt Drømmelag by amdultras     Yesterday at 16:24

(K)Gianluigi Buffon - Ingen over, ingen ved siden av. Var midtbanespiller fram til han var 15 år, så plutselig bestemte han seg for å bli keeper og ble verdens beste.

(HB) Daniel Alves - Hissig type, men du verden for en glimrende spiller<
Kjøp/Salg/Bytte
Jump to new posts Re: ØK: Trist som faen - sesongen 2005 slik vi så den by Amund     26/08/2008 22:10

Høres tvilsomt ut. Mener å huske at opplaget var utsolgt, så spørs vel om ikke må klare å skaffe boken fra en privatperson. Min får du ikke!
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Ny hjemmeside? by jornb     26/08/2008 18:11

Velkjent dette. Ved slettet logg så "glemmer" datamaskinen at du var innlogget.
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Tifo-dugnader uke 34 by Åge     26/08/2008 16:21

HAHAHAHAHHAHAHAHAH...

MMMMMM
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Tippeligaen 2008 - diverse by Harry Kure     26/08/2008 14:44

Han er inne i varmen igjen på landslaget nå. Da var det vel nesten verdt det da, den fyllekula han dro på. Det var jo ikke akkurat noen knallhard straff han fikk, å slippe å spille privatkamp mot Irland, foran et halvfullt stadion i et høljende regnv
Page 1 of 1 1
Search
Who's Online
6 registered (Thor Arild, Johnny W, martibs, Audun_Skorstad, Åge, SkalmaN) and 13 anonymous users online.
Forum Stats
4427 Members
7 Forums
5760 Topics
161564 Posts

Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47

Generated in 0.113 seconds in which 0.034 seconds were spent on a total of 7 queries. Zlib compression enabled in php.ini