Active Topics | Active Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum Subject
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: FC Köbenhavn - Rosenborg by Stråger     45 minutes 11 seconds ago

Må oppføre vårs ordentlig nå fettgeiser, vi er på rom med tursjefen:-) Kjenner virkelig at det nærmer seg nå, lenge siden jeg har gledet meg så jævlig til noe!
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Rosenborg Hockey by Andreas J     Yesterday at 23:55

"Bransje/stilling: Idrettslag og -klubber"

For meg virker det smo at det er klubben som er gått konk, men kun Elitelaget og ikke noe yngres avdeling. Men er ikke sikker da:)
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Babes/morsomme supporterbilder by 1r9b1k7     Yesterday at 22:40

Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Se hvem som er sur! by Diabolic     Yesterday at 21:15

John Arne Riise er sur.
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Tippeligaen 2008 - diverse by EvileyeS     Yesterday at 20:57

Originally Posted By: Kolsås ultrasFøler at denne gode gamle sketsjen er på sin plass nå:

http://www.youtube.com/watch?v=XdaWnJZ2UhQ

Jeg kontrer med http://uk.youtube.com/watch?v=M1Bt83MSEDU
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Gullkorn fra freske fora. by Alf Eliassen     Yesterday at 02:14

Jeg er iPhone-bruker, og tar ofte bilder av redskapen min med den. Og jeg sender mye epost med iPhonen min også.

Men jeg har aldri opplevd at den har tatt en av mine sendte eposter og lagt til bilde av hverken traktoren, boremaskinen elle
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Videosnutter by arntf     18/11/2008 22:10

Huff, hvor jeg skjemmes...
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Tabloidoverskrifter by Amund     18/11/2008 21:09

Overskriften er ikke noe spesiell, men flere fine "paraleller" i denne artikkelen. Slik som denne:
 Quote:Kjeltringen oppholder seg på ukjent adresse etter at han bokstavlig talt ble borte i posten
Saken i seg selv er jo ellers fantast
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: UEFA-cup 2008-09 by Stråger     18/11/2008 16:34

Originally Posted By: RågernEtt snev av ironi herfra å.

Trodde egentlig det, men den gikk meg hus forbi:-)
Page 1 of 1 1
Search
Who's Online
0 registered and 10 anonymous users online.
Forum Stats
4467 Members
8 Forums
5805 Topics
166659 Posts

Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47

Generated in 0.028 seconds in which 0.007 seconds were spent on a total of 7 queries. Zlib compression enabled in php.ini