|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Follo - RBK ( cupen)
by
blom2490
12 minutes 13 seconds ago
Gidder ikke lage ny tråd for ett spørsmål. Noen som har peiling på om det er satt dato på cupfinalen? Prøvd å lete litt men finner ingenting.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Billettpris Kjernen-feltet.
by
Nieuwlaat
Today at 10:27
Det er vel stort sett anbefalt å unngå bruk av det ordet, siden nesten ingen vet hva det betyr. Det er best egnet til å skape forvirring, da man aldri kan føle seg trygg på hva avsenderen egentlig mener.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Billettpris Kjernen-feltet.
by
1856
Today at 09:15
Originally Posted By: aceDet er jo helst de med tilhørighet litt øst i Oslo det da. Dårlig gjort å forfordele de fremfor andre, men slik er jo sosialdemokratiet i Norge da?
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Banehopper`n
by
Moltisanti
Today at 07:30
Originally Posted By: martibsKan noen bekrefte at jeg har vært på Briskeby? Mener det var der bortefeltet var en jævla anleggsplass, og noen pælma et bluss på banen. Men jeg ble usikker...
Jepp. Vi tapte kampen 2-1. Jævla drittkamp.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
arntf
Yesterday at 23:51
Originally Posted By: martibsACE vet, for han ble veldig sinna der...
Høylytt, rød i fjeset og bankende blodåre i panna, eller veldig sint?
|
|
|
Informasjon
|
|
Re: Litt mer billettmas
by
arntf
Yesterday at 23:49
Originally Posted By: UltrasRosenborgHvilke ulemper?
Melder du deg inn sent har du kortere tid til å nyte fordelene med medlemskapet, f.eks. Dersom medlemskapet varte et år ifra innmeldingsdato ville det selvfølgelig ikke vært et pr
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
martibs
Yesterday at 23:44
Og jeg har forresten vært på Ullevål, Jomer :-)
|
|
|
Informasjon
|
|
by
Øystein
Yesterday at 23:43
Originally Posted By: Moltisanti Fra januar tilogmed desember i det samme året.
Det går vel faktisk fra 1/3-28/2 påfølgende år
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
martibs
Yesterday at 23:43
Riktig. Tror det er én av to kamper mot Ham/Kam jeg har sett, den andre tapte vi 3-0... hjemme.
|
|
|
Informasjon
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
martibs
Yesterday at 23:35
Men var det Ham/Kam vi spilte mot den kampen jeg tenker på? ACE vet, for han ble veldig sinna der...
|
|
|
Informasjon
|
|
by
arntf
Yesterday at 23:34
Jepp, og bare sånn mellom meg og deg så er det fordeler og ulemper med det medlemssystemet vi har nå.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
arntf
Yesterday at 23:32
Sjekket noen billetten din Martibs, så var du der.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
martibs
Yesterday at 23:30
Kan noen bekrefte at jeg har vært på Briskeby? Mener det var der bortefeltet var en jævla anleggsplass, og noen pælma et bluss på banen. Men jeg ble usikker...
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Kjernen-cup 2010
by
UltrasRosenborg
Yesterday at 22:50
Det kommer Moldensere til lerkendal denne dagen!
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
shadwell
Yesterday at 22:50
k.
legger dere til windsor park eller hva faen det hølet av en stadion i belfast het? og rissa sin?
petters: hvis jeg legger til mine 40 besøk på åråsen og ullevall slår jeg deg der å :P men æ ork tij
|
|
|
Informasjon
|
|
by
Moltisanti
Yesterday at 22:47
En sesong. Eller for å gjøre det hele til et komplett kaos, et helt kalenderår. Fra januar tilogmed desember i det samme året.
|
|
|
Informasjon
|
|
by
UltrasRosenborg
Yesterday at 22:43
Fant ingen tråd som passet til spørsmålet mitt, så dette ble det nærmeste tråden jeg kom. Uansett, varer ett medlemskap en sesong eller ett år?
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Guinness
Yesterday at 22:43
Du MÅ ingenting. Hver bane må lagres ihvertfall en gang, og ja, da må du lagre bane for bane (mya jobb første gang altså). Du trenger ikke registrere samme bane flere ganger, men hvis du ønsker å være med på statistikk over f.eks flest kamper i
|
|