|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Hva skjer!!!!!!!!
by
bolgebah
Yesterday at 22:17
Dere blir som Anne B. Ragde dere nå, etter Vømmølminner. Skriver man en bøkenes landeplage om grisebønder og homofile vindusdekoratører i København, blir plutselig publikum sultne på mer og vil ha novellene man skrev i WordPerfect tidlig på 90-tallet
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
TerjeH
Yesterday at 20:55
Originally Posted By: pgfIhvertfall EP-en "Vömmölspelet" kan bestilles, se websiden til bandet, samt bestillingsside. "Örderpop" (CD) og "Vömmöllokken" (CDS) blir kanskje tøffere å få tak i - men de selger dem sikkert når de holder konserter.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Cupen 2008
by
Rågern
Yesterday at 20:51
Da vil jeg ikke stå under duken. Faktisk, da vil jeg ikke engang på kamp. Tenk!
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Rågern
Yesterday at 20:45
Kan man vinke til slekt og venner igjennom duken også?
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
shadwell
Yesterday at 20:44
japp. vi har malt en stor duk som vi skal ha over hodet. på den står det : om vi tape så vinn vi læll.
i denne duken har vi skåret ut 12 hull som dere kan blusse ut igjennom
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Eddie
Yesterday at 19:19
Bluss og masse flagging mot Tynset ja ?
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Gullkorn fra freske fora.
by
pgf
Yesterday at 17:01
Etter Namsos 1 Levanger 2 i cupen: "Gressmatta fortjene egentlig ikke å bli kalt gressmatte, da blaut kålåker e meir betegnende. Kampen burda nesten ikke blitt spælt."
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
bolgebah
Yesterday at 13:59
Originally Posted By: Thor ArildEr det forresten noen som vet hvor det er mulig å få tak i singlene til Vømlingan? De som kom ut før albumet 'Vømmølminner'. Jeg har alle på mp3, men vet ikke om det er ønskelig at jeg videresender dem. Hør
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Rosenborg - Lillestrøm
by
Kvernbit
Yesterday at 13:31
Originally Posted By: Thor ArildOg det er ikke politiet i Trondheim i stand til å ordne opp i selv?
Det er snakk om en 50 mil lang tur til og fra i tillegg til de timene de er i Trondheim. Saken er vel den at Kanarifansen nylig hadd
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Audun_Skorstad
Yesterday at 12:22
Det er vel nettopp derfor han spør.
Marius: Du kjenner vel noen som skal eller som bor i Trondheim, som kan hente den ut for deg. Det er nok dessverre den eneste mulige løsningen.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
ace
Yesterday at 09:15
Originally Posted By: marius91Er det mulig å få holdt av en bilett til Kjernen-feltet? Bussen jeg skal ta er ikke Trondheim før kvart på seks og da er det vel fullt for lengst. Du må som alle andre bestille billett via denne linken her. Har d
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
marius91
Yesterday at 00:04
Er det mulig å få holdt av en bilett til Kjernen-feltet? Bussen jeg skal ta er ikke Trondheim før kvart på seks og da er det vel fullt for lengst.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Rosenborg Hockey
by
pgf
10/05/2008 22:44
NRK tar grep og flytter kampen mot Latvia over på NRK1: Søn 11.05.08 17:30: Norge - Latvia, NRK1 17:15, NRK2 fra kl 19:00 Man 12.05.08 17:30: USA - Norge, NRK2 17:15
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
pgf
10/05/2008 19:23
Ørn 0 VIF 1, 61 min. Var vel dessverre ikke annet å vente
EDIT: 0-2, 65 min. Kjørt nå, ihvertfall.
EDIT 2: 0-3, 73 min. Osv, etc...
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
ace
10/05/2008 18:27
Skal vel litt til, de hadde med 5 egne vakter til å passe på vaffeljerna, kaffetrakteren og holde fyr i grillen til Ulf Berg!
|
|