Active Topics | Active Posts Past 24 hours | Past 48 hours | Past 7 days
Forum Subject
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: overgangsrykter by Bengal     10 minutes 41 seconds ago

Uten å nevne navn eller nick, det er ganske fascinerende hvordan enkelte her inne får meg til å synes de er noen store brødhuer selv når jeg er enig med dem.
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Rosenborg - Molde by Thor Arild     44 minutes 27 seconds ago

http://www.youtube.com/watch?v=kE_HXoSTjzI
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Fettoter...... by fettgeiser     Today at 19:14

er det virkelig mulig? trodde nesten ikke mine egne ører da jeg hørte henne. stakkars jente.
Kjernen Forum
Jump to new posts Medlem i Kjernen by Tes     Today at 16:47

Så ja, det måtte kom hit. Betalte i April for å bli medlem her. Har enda ikke fått medlemskortet i posten. Har også prøvd å sende mail til medlem@kjernen.com men får bare en mail tilbake der det sier at mailen har blitt delayed, deretter mailen aldri
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: trommer og nye bannere pa lerkendal by Diabolic     Today at 14:41

Hvis noen vil plukke opp et par triks for koreografi så er det bare å følge med på OLs åpningsseremoni nå.
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Ny Sportsdirektør! by Christian Brondb     Today at 14:25

Aalbu gir seg i VIF.
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Rosenborg-Stabæk by Vidar     Today at 01:48

takk, bakke
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Babes/morsomme supporterbilder by arntf     Yesterday at 21:46

Tøff sneip!
Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Tippeligaen 2008 - diverse by Øystein     Yesterday at 20:42

Originally Posted By: random fyr på VGD Brann er allerede i gang med hoderullingen. Snart står sportsdirektøren og Monsemann for tur. Sportslig fiasko, kaos og for høye tanker om seg selv. Alt er tilbake til normalen igjen i Bergen.

Kjernen Forum
Jump to new posts Re: Djurgården-Rosenborg by arntf     Yesterday at 20:33

Joda, folk har da forskjelige preferanser. Jeg liker å prate med andre supportere. Noen ganger blir jeg kjent med skikkelige praktfolk, andre ganger ikke. Sånn er jeg.

Det er ikke det at jeg blir så forbannet støtt av det de entusiastiske
Page 1 of 1 1
Search
Who's Online
6 registered (SverreS, einar, Larris, MortenRugsveen, breilabb, 1 invisible) and 15 anonymous users online.
Forum Stats
4415 Members
7 Forums
5748 Topics
160723 Posts

Max Online: 222 @ 26/06/2007 18:47

Generated in 0.481 seconds in which 0.04 seconds were spent on a total of 7 queries. Zlib compression enabled in php.ini