|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Syng for faen 2
by
Oppslagsverk
22 minutes 29 seconds ago
Hva med denne sangen da? Refrenget burde man klare å få noe ut av. Funker bra på fest hvertfall^^,
http://www.youtube.com/watch?v=0gbVgHA4R0o
Edit:ekstremt lett melodi hvertfall=)
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: overgangsrykter
by
arntf
40 minutes 8 seconds ago
Besart Berisha har forøvrig en riktig så høy stjerne i den danske klubben AC Horsens . Han var på lån der fra Hamburger SV, i sesongen 05/06 og scoret 11 mål på 31 kamper.
Forøvrig virker han ganske så sympatisk, på hjemmesiden sin altså.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Diabolic
52 minutes 59 seconds ago
Så, midt inne i spissdesperasjonen, en meget gledelig nyhet: - Skjelbred forlenger med RBK.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Rosenborg - Molde
by
Vidar
Today at 20:51
http://www.youtube.com/watch?v=8v6Aeqo91XU
- Denne sangen er nok til å få meg til å ta av i stua her ... Fy faen! Nå vil jeg på kamp!!! skal faen meg ta av!
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Bengal
Today at 20:19
Uten å nevne navn eller nick, det er ganske fascinerende hvordan enkelte her inne får meg til å synes de er noen store brødhuer selv når jeg er enig med dem.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Kvernbit
Today at 20:00
Lukter ikke akkurat svidd av den «overgangen» her, han bør ikke være den eneste som kommer inn i dette vinduet.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
LoKe
Today at 19:58
Hva i helvete. Topp 30 Europa? Hva slags satsing er dette? Bruk nå for faen de økonomiske musklene og finn oss en ordentlig spiss. Som dere så fint presiserer; Når ble vi et farmerlag for et møkkalag i Championship? Nå er jeg møkkalei av å se at alle
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Fettoter......
by
fettgeiser
Today at 19:14
er det virkelig mulig? trodde nesten ikke mine egne ører da jeg hørte henne. stakkars jente.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Re: Rosenborg - Molde
by
Tes
Today at 17:42
Første bilde, nederste rad, nr2 fra høyre ser ut som en seriøs Steven Seagal..
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
Medlem i Kjernen
by
Tes
Today at 16:47
Så ja, det måtte kom hit. Betalte i April for å bli medlem her. Har enda ikke fått medlemskortet i posten. Har også prøvd å sende mail til medlem@kjernen.com men får bare en mail tilbake der det sier at mailen har blitt delayed, deretter mailen aldri
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
fettgeiser
Today at 16:16
At vi henter en spiller fra Burnley er i og for seg greit, men om man legger vrangviljen til, virker det nesten som om vi har leid en spiller som skal bygge seg opp igjen etter skade, for så å vende tilbake til gigantiske Burnley, når han begynner å
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Thor Arild
Today at 15:52
Når ble vi et farmerlag for championship-middelhavsfarer Burnley?
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Amund
Today at 15:50
Quote:Bes blir lånt ut til Rosenborg frem til 31. desember. Det vil gjøre ham i stand til å spille kamper som blir viktige for hans rehabilitering. Han kommer forhåpentlig tilbake til oss 1. januar som en ny spiller, sier Burnley-sjef Owen Coyl
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Thor Arild
Today at 15:18
Originally Posted By: Christian BrondbHvis Hamren virkelig ville ha spilleren og syntes han var verdt det hadde det kanskje blitt en råd?
Er du sikker på det?
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
Øystein
Today at 15:03
Har ikke en veldig positiv statistikk å vise til nei. Hverken når det gjelder antall mål eller skader. Har visst vært i Aab under Hamrén, så det er sikkert hans verk dette.
|
|
|
Kjernen Forum
|
|
by
LoKe
Today at 14:55
Aldri hørt om fyren. Regner med han er vaksinert mot å score mål slik som alle andre i stallen vår.
|
|